Dotter lesbisk men vägrar erkänna det. Hjälp!
Missförstå mig rätt: Jag älskar min dotter över allt annat och vill bara att hon ska följa sitt hjärta. Vet hon inte om sin homosexualitet, eller inte vågar erkänna den, måste jag försöka hjälpa henne på vägen. Detta är min plikt som mamma.
Min dotter är 18 år, framgångsrik inom både studier (vill bli läkare) och vänskapskretsar, och är sedan ett år tillbaka i ett stabilt förhållande med en pojk i samma ålder.
Ni kanske tror att allt verkar "normalt" (no judgements) men här kommer varningstecknena:
Hon har svart färgat hår, lite rakat över ena örat
Hon klär sig inte kvinnligt alls - aldrig högklackat och tycker att tjejiga kläder är löjliga
Hål i ena öronsnibben (är inte det ett hemligt tecken för homosexualitet?)
En gång var min dotter och hennes tjejkompisar på gayklubb! När jag frågade varför sa de att det bara var "en kul grej". hmmmm? (wouldnt think so, im a mother, not a fool!!)
Hon verkar inte alls vara fysisk med sin pojkvän.......
Det här gör mig besviken. Jag har alltid supportat henne i allt - varför släpper hon inte in mig längre? Faktum är att jag inte alls skulle bli ledsen om hon erkände att hon är lesbisk, tvärtom! Jag skulle ÄLSKA det.
Heja den fria själen! Tycker ni inte? Jag vädjar till er, hur kan jag få henne att erkänna?