• höbåtsolle

Min dotter verkar kissa ner sig

Jag har en tid märkt att det har varit ovanligt mycket våta trosor och strumpbyxor och liknande i tvättkorgen, men jag har inte tänkt så mycket på det.

I dag kom jag hem från jobbet före henne, och jag såg henne gå en omväg genom trädgården, stanna till, se sig omkring och sära på benen en stund innan hon kom in. Hon blev förvånad av att jag var hemma och sprang upp på badrummet för att duscha.

Tänkte inte mer på det, men när jag precis skulle lägga in tvätten nu ikväll såg jag ett par trosor och leggings i tvättkorgen, ursköljda.

Jag undrar vad det egentligen är som händer.

• Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig
  • thee

Jaha, då har du ju svaret... Kanske inte det svaret du önskade dig men hon verkar tycka om det. Vet inte om det hjälper att prata med en psykolog om det nu är en fetish (stavning?) men du kan ju ringa någon sexuell hälsa mottagning och fråga dem vad de tycker. Lycka till! Håll oss uppdaterade!

• höbåtsolle

Jag välkomnar alla att bilda sin egen, självständiga uppfattning genom att läsa vad jag har skrivit, inte vad andra påstår att jag har skrivit.

Jag står för att det jag skriver är seriöst, men det är upp till er att som i alla andra sammanhang använda källkritik och dra era egna slutsatser.

• IsDimma

Om hon har hittat något hon gillar så är väl det toppen. Låt henne vara nu. Hon är stor att få ha sin sexualitet fri från iblandning av er

• höbåtsolle

Jag har inte pratat om det sedan i måndags. Jag tror jag helt enkelt måste acceptera det som en del av hennes privatliv, hur udda det än måtte vara att medvetet kissa ner sig. Hon vet var hon kan vända sig för råd om det skulle bli jobbigt, varesig det är mig, en ungdomsmotagning eller hennes läkare. Hon täcks av min sjukförsäkring från jobbet, så hon kan alltid gå till våran privatklinik, varken jag eller arbetsgivaren behöver få veta något.

• IsDimma

Det är en rätt vanlig fetisch. Fler än vad man tror tänder på det eller är nyfikna på att prova. Det är min erfarenhet från dom män och killar jag träffat på under åren (jag tänder på det själv).

• FredrikB

Hej trådskaparen.
    Det här är inget ovanligt fenomen, snarare är det vanligare och vanligare med tanke på internet och all information man kan hitta. Har själv en 13 årig dotter som gör precis likadant men bara hemma, och som du skriver det är ju ingen skada skedd, din dotter gillar det och du har "snokat" i hennes dator och hittat material om det så låt henne vara. Så länge hon själv inte ser problem med det så låt henne hållas, det är ju inget farligt som sagt.
    Sökte själv på nätet och hittade en sida som beskrev det mesta om det här med bland annat att kissa på sig med flit som ung . Den hjälpte mig förstå när jag kom på min dotter så läs gärna den och låt din dotter läsa den så ser hon att hon inte har något skämmas för, kissapasig.wordpress.com
    Ren informations sida, jättebra skriven. Sen får alla tycka vad de vill men det är ju precis som det står på den sidan.
    Ha det bra och stöd din dotter, ser att det var länge sedan tråden startades men undrar lite hur det går nu då det var över ett år sedan den skapades, gillar hon det än och trivs med det så låt henne kissa på sig om hon vill, finns inget rätt eller fel, bara oförstående i omgivningen som inte förstår att alla människor är olika och gillar olika saker.  

• Kattennisse

Som flera andra redan skrivit sä är det vanligt med unga tjejer som börjar intresera sig för kiss. Det finns ett super bra svenskt forum om detta som startades av en ung tjej för några år sedan. Här finns mycket att läsa för alla som gillar kiss lekar av olika slag! www.webvoter.net/se/community/index.php För att komma åt allt måste man registrera sig men det är helt gratis!

• se tjejer kissa

jag tycker om att se tjejer kissa för det är sexigt och jag tror att dom tjejerna som kissar på sig är vad jag kallar kisse brudar och dom är det bästa som finns för dom gör det som dom vill göra och det är att kissa där dom vill kissa så låt dom kissa var dom vill

• Andrea1231456

En av mina flickor som är 7 år kissar ner sig för att hon också tycker det är skönt. Hon sa såhär till mig mamma nu kissar jag ner mig det är skönt

Svar på tråden Min dotter verkar kissa ner sig