• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • Kattflickan

Stort GRATTIS Jojjo!!! Jag är så glad för er skull! Mys nu ordentligt!

• Aruba
    Jojjo77 skrev 2015-02-20 07:24:16 följande:

Hej alla!

Ja, nu är hon här!!! I slutet av januari kom hon äntligen, vår efterlängtade guldklimp! ?? Vi mår alla bra, men jag fattar fortfarande inte att det är sant. Tror att hon bara är till låns ???? Livet har fönstats helt, bara till det positiva. Väntan och längtan har varit lång, som om graviditeten varar i drygt fyra år.

Till alla som kämpar och sliter, det går till slut, och, det är värt det!

Kram ??

Åh, så härligt! Så glad jag är för er skull! Grattis till er underbara flicka! Bara njut!!
  • Aruba
    Jojjo77 skrev 2015-02-20 07:24:16 följande:

Hej alla!

Ja, nu är hon här!!! I slutet av januari kom hon äntligen, vår efterlängtade guldklimp! ?? Vi mår alla bra, men jag fattar fortfarande inte att det är sant. Tror att hon bara är till låns ???? Livet har fönstats helt, bara till det positiva. Väntan och längtan har varit lång, som om graviditeten varar i drygt fyra år.

Till alla som kämpar och sliter, det går till slut, och, det är värt det!

Kram ??

Nu måste du ändra din profil från barnlös till mamma Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • ernlia03

Härligt Jojjo! Många, många grattis!!

Japp finlandsvenskan, bor i Mariehamn. Ta hand om servicedesk? Vad gör man då? :)

• Finlandssvenska
    ernlia03 skrev 2015-03-09 21:10:08 följande:

Härligt Jojjo! Många, många grattis!!

Japp finlandsvenskan, bor i Mariehamn. Ta hand om servicedesk? Vad gör man då? :)

Tar hand om servicedisken... Säljer mat ...
  • ernlia03
    Finlandssvenska skrev 2015-03-10 22:18:52 följande:
    Tar hand om servicedisken... Säljer mat ...
    Aldrig hört uttrycket förut. tänkte spontant på flygbranschen. :) Nu tänker jag på S-market istället men är kanske lika mycket ute och cyklar. :)
  • Finlandssvenska
    ernlia03 skrev 2015-03-11 20:11:33 följande:

Aldrig hört uttrycket förut. tänkte spontant på flygbranschen. :) Nu tänker jag på S-market istället men är kanske lika mycket ute och cyklar. :)

Då gissar du rätt om du tänker på sen i jomala...

Vi tog över den för snart 2 veckor sen i det företags regi som jag jobbar för, denna vecka har vi öppnat 3 diskar till i Ekenäs,karis och ingå och närmaste veckorna ska vi öppna sammanlagt 7 diskar till... Så jag hae blivit kimitobo nu och väntar bara på att sambon också ska hitta jobb här nere så att dottern och han kan flytta ner på heltid också så vi inte bara träffas på helgeena som denna vecka..
  • Saftmedbulle

Hej Jojjo!
    Vill också säga stort grattis till lillan! Har inte varit här på länge, men såg att du ÄNTLIGEN fått din bebis! Halleluja! Och stor kram...

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet