Vart tog min längtan vägen!!
Jag lever med min sambo, vi ska gifta oss snart.
Han har 2 barn sedan tidigare som vi har varannan vecka, jag tycker om dem men de är ganska otrygga och kräver väldigt mycket ( deras egen mamma orkar inte ha de stackars barnen en hel vecka utan får avlastning av sina föräldrar). men tycker att det fungerar rätt bra hemma ändå. Grejen är att jag som med tidigare pojkvänner haft en väldigt stark barnlängtan inte alls längtar, jag tycker att styv barnen tar alldeles för stor plats och ser inte hur jag skulle ha roligt eller mysigt med min bebis. Min sambo är inte konsekvens om inte jag flera gånger i veckan har samtal om det....
Jag älskar min sambo och vill inte leva utan honom, men har svårt att glädjas åt att gifta mej och skaffa barn med honom...
Han var tidigare väldigt på om detta, men sedan vi blev sambo har det trappats av, ibland känns det som ett tvång för honom och att han egentligen inte vill. Men det skulle han aldrig kunna säga till mej, för han är rädd att förlora mej tror jag.
Han sa innan att han skulle göra allt för oss och mej osv Men känslan är att han gjort allt tidigare och att vårat barn blir nr 3 ( vilket det är för honom oxå) men jag kan inte vara gravid om premisserna är att jag ska betee mej som en kvinna som fött 2 barn tidigare och nu kan fisa ut en tredje utan någon speciell uppmärksammhet. Detta blir min första gång och vi har tillsammans en unik situation.
Jag kan säga detta till honom och han håller med, men i handlingarna är det ingen förändring.
Vill längta såsom med tidigare killar, men jag hittar inte utrymme för mej, för oss!!