Va du på Neonatal mellan september till december -09 (Östra-Göteborg-kk)
Tänkte se om någon här vistades på ÖSTRASJUKHUSET (göteborg) neonatal (spec-BB) mellan September 09- mot ca december. (flyttade till mölndals Neo i december 09) kanske har vi sets. möts i korridorerna el till och med haft en prat stund, jag vill gärna få upp kontakt med er.
det är nog ganska så lätt att känna igen mig pga av min klädsel =)
se om det plingar till hos någon
jag heter Caroline (20år) födde en liten gosse den 17 September, som fick namnet YAD <3
jag är väldigt pratglad. speciellt inne i lunch-rummet. från tiden på spec-bb kanske jag känns igen som den som var uppe och även om man inte fick. prata med alla. tiden på neo, ja du det var ju mest inne med älsklingen, sedan i allhast i lunch rummet, jag var oftast där morgån och eftermiddag.
hör av er... saknar er... och vill så gärna veta hur det gick för era små, tänker på neo-tiden varge dag och hoppas att allt gått bra för alla andra bebisar.
Skriv gärna GB inlägg.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-13 01:23
Hejsan igen... vad roligt att se att flera håller kontakten, det glädjer mig =) har fått kontakt med 2st från tiden på Neo genom denna tråden... helt underbart. hoppas fler hittar hit =) många många kramar till er och dom små