• Truccodero

Amningskläder?

Var kan man hitta snygga amningskläder till bra pris?

• Svar på tråden Amningskläder?
  • cicci85

H&M
    om du inte har nåt emot begagnade kläder så kan amn hitta billiga Boob-tröjor på tradera. Av de märkena jag använt så är boob bäst!

• HemmaHosSofi

Eller så skippar du amningskläder och köper vanliga toppar som är lätta att knäppa upp
    Finns en hel del uppknäppningbara tunikor på gina tricot just nu som jag själv har och tycker är helt suveräna!
    Hade ett par amningstoppar och klänningar när dottern föddes men gillade dom inte alls.

Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • Thursday

Eller vanligt linne med tunna stroppar under en vanlig topp. Upp med topp, ner med linne och voila - funkar hur fint som helst att amma utan att visa hela konkarongen. Och så billigt sen! Och man kan ha sina vanliga kläder!

• Hundägare i Gbg

Jag använder bara amningskläder, har köpt det mesta begagnat. Gillar också Boob och de är ju svindyra nya...

• Turran
    Thursday skrev 2010-03-16 21:13:56 följande:
    Eller vanligt linne med tunna stroppar under en vanlig topp. Upp med topp, ner med linne och voila - funkar hur fint som helst att amma utan att visa hela konkarongen. Och så billigt sen! Och man kan ha sina vanliga kläder!
    Precis så gjorde jag - stretchiga linnen under vanliga kläder.
  • capucine

Tusen Blå amningslinnen är en ny upptäckt för mig. Jag kan ha mina vanliga kläder över.

• jannovich
    capucine skrev 2010-10-31 21:41:03 följande:
    Tusen Blå amningslinnen är en ny upptäckt för mig. Jag kan ha mina vanliga kläder över.
    Dom är helt suveräna Skrattande
  • sannaaa

Kappahl har jättebra amningslinnen om man är ute efter något helt vanligt linne. annars kör jag på amingsBH under vanliga linnen med tunna axelband precis som många skrivit...

• Vonn

Jag har köpt amningslinnen på Lindex som jag tycker är väldigt bekväma och sen bara vanliga tröjor utanpå.

• Lily38
    Vonn skrev 2013-02-22 21:20:46 följande:
    Jag har köpt amningslinnen på Lindex som jag tycker är väldigt bekväma och sen bara vanliga tröjor utanpå.
    Ja jag med :)
  • Misskitty
    Turran skrev 2010-10-28 22:11:47 följande:
    Precis så gjorde jag - stretchiga linnen under vanliga kläder.
    Jag har också linnen under de vanliga tröjorna, toppenbra och det skönt att slippa visa magen vid amning Slår även ett slag för de sk amningslinnen (H&M har 2 pack för 199 kr) de är suveräna eftersom som man kan knäppa av axelbandet vid amning.
Svar på tråden Amningskläder?