Amningskläder?
Var kan man hitta snygga amningskläder till bra pris?
Var kan man hitta snygga amningskläder till bra pris?
H&M
om du inte har nåt emot begagnade kläder så kan amn hitta billiga Boob-tröjor på tradera. Av de märkena jag använt så är boob bäst!
Eller så skippar du amningskläder och köper vanliga toppar som är lätta att knäppa upp
Finns en hel del uppknäppningbara tunikor på gina tricot just nu som jag själv har och tycker är helt suveräna!
Hade ett par amningstoppar och klänningar när dottern föddes men gillade dom inte alls.
linne och kofta funkar jättebra
Eller vanligt linne med tunna stroppar under en vanlig topp. Upp med topp, ner med linne och voila - funkar hur fint som helst att amma utan att visa hela konkarongen. Och så billigt sen! Och man kan ha sina vanliga kläder!
Allting med omlott och så ett linne under.
Jag använder bara amningskläder, har köpt det mesta begagnat. Gillar också Boob och de är ju svindyra nya...
Det finns ett nytt märke nu på nätet. ammamamma.nu
Tradera
Tusen Blå amningslinnen är en ny upptäckt för mig. Jag kan ha mina vanliga kläder över.
www.ammamamma.nu har snygga och praktiska amningskläder.
Detta nya märke tycker jag är fantastiskt.
www-neme-shop.com
såhär ska adressen vara: www.neme-shop.com
Kappahl har jättebra amningslinnen om man är ute efter något helt vanligt linne. annars kör jag på amingsBH under vanliga linnen med tunna axelband precis som många skrivit...
Jag har köpt amningslinnen på Lindex som jag tycker är väldigt bekväma och sen bara vanliga tröjor utanpå.