Ung mamma?
Jag skulle verkligen vilja ha kontakt med mer unga föräldrar där ute:)
Saknar nån att prata om allt och inget med. Vill utbyta erfarenheter och tips eller bara prata om våra små underverk.
Så låter det intressant skriv vetja:)
Jag skulle verkligen vilja ha kontakt med mer unga föräldrar där ute:)
Saknar nån att prata om allt och inget med. Vill utbyta erfarenheter och tips eller bara prata om våra små underverk.
Så låter det intressant skriv vetja:)
E väl också en "ung" mamma ska fylla 21 i nov,
Har två barn, en som är 2år, och en som är en månad =).
fiffi102@hotmail.com
Bor i Kävlinge någon mer runt här? =)
Jag är 20år & mamma till två små flickor, den äldsta 1år & 2månader och den yngsta 4 månader :)
Är en ungmamma på snart 21 år, har tillsammans med sambon en dotter vid namn Lovisa som snart är 15 månader ;)
Bor i Stockholm och är jätteintresserad av att prata med andra unga mammor.
Är 21 år och har dottern Tyra som är 4 månader. Skulle vara jättekul att komma i kontakt med andra unga föräldrar =)
[email protected]
Hej. Jag har en son som är 3,5 månad o bor i södertälje. Är 20 år..
Vart i sthlm bor ni?
19år och min dotter är 2,5år :) Är även gravid med barn nr 2!
Min blogg: mammatillebbaa.blogg.se
18 år har en son på snart 7 månader. Någon som bor i dalarna?
Hej!
Jag är en 20 årig mamma som har en dotter på nästan två år och vi bor mer norrut, Sundsvall om vi ska vara mer noggrann :)
Haha är jag tillräckligt ung? ;) 23 år väntar andra barnet, sonen är 18 mån och väntar en dotter i april 2011 :)
22 år och mamma till en dotter (3 år) och en son (2 år) adda mig på fb Yasmin Ohlsson eller msn (sällan inne) yasminohlsson@live.se
Tänkte puffa upp denna tråden igen, om nån är sugen på att skriva mer eller så kanske? Såg att det var lite gammal :p
Är också eller ska bli ung Mamma, Också intresserad utav att få mera kontakter blivandemama2012@live.se
Ensamstående mamma på 20 år här, med en dotter på 4 år. Bor strax utanför Norrköping. Vill med gärna ha kontakt med andra unga föräldrar.
/ mammasvardag.blogg.se