• Ida1990

Ung mamma?

Jag skulle verkligen vilja ha kontakt med mer unga föräldrar där ute:)
    Saknar nån att prata om allt och inget med. Vill utbyta erfarenheter och tips eller bara prata om våra små underverk.
    Så låter det intressant skriv vetja:)

• Svar på tråden Ung mamma?
  • Ana Jessica

Hej jag är 19 år och min lilla bebis är 2 månader{#lang_emotions_laughing}...men bor ingen av er i Stockholm??

• Jackie och prinsarna
    Ana Jessica skrev 2010-03-30 13:18:27 följande:
    Hej jag är 19 år och min lilla bebis är 2 månader...men bor ingen av er i Stockholm??
    Jag bor i sthlm :)
    ★ Alexander 060929 ★ Eliah 080107 ★ Lillebror bf 100513
  • Holly

Jag skulle också gärna vilja snacka med andra mammor, jag är 19 och är mamma ledig med min 4 månaders son :)

• Tilda91

Hallojsan :P Skulle också vilja snacka med andra mammor. Jag är 19 år och har en liten pojke på tre månader :)

Någon som vill snacka så finns jag på msn :)
  • ylvan

Alla som bor i Stockholm med närområde ( ni andra är naturligtvis välkomna ni också men det kan bli lite långt att åka dock...) är välkomna att komma till Ungdomens hus Tuben där jag jobbar! Vi har verksamhet för unga föräldrar varje måndag! Vi finns i Farsta och har också en sida på facebook där ni kan kolla in vad som händer fram till sommaren och lite mer info om vilka vi är och vad vi brukar göra...
    Idag ska vi hänga i en parklek nära Farsta centrum och laga lite mat! Hos oss kan ni träffa andra föräldrar som är i samma situation eller bara hänga lite och vara!
    Välkomna!
    Ylva

• gemini888

Jag är väl också "ung" antar jag, är 21 och mamma till en liten son född i januari :)
    Skriv gärna på facebook om ni vill (Tova Winbäck) eller på bloggen ;)

Svar på tråden Ung mamma?