annca skrev 2010-01-21 14:28:02 följande:
Tja, konceptet är väl bra, för både barn och förälder, för de som trivs där. Jag gillade INTE ÖF. Och detta för att det bara var präktighetsmammor där. Ooootroligt pk. Äääääälskade att vara hemma, äääälskade att amma och det var så faaantastiskt att umgås med sina barn hela daaagarna och inget annat i hela vääärlden betydde något för dem...Nåja, jag överrreagerar väl lite, men det kände så för mig
iaf. Sätter inte min fot på den platsen mer, tror jag.
Åh, jag skulle ha gillat din ÖF. På min ÖF var det bara ersättningsmammor, som körde med 5MM och som inte gillade barn särskilt mycket och som struntade i barnen och bara fikade.
Och så jag... :) Fast det är klart de ville bara prata barn. När jag försökte diskutera sånt som stått i dagens tidning, elelr det amerikanska presidentvalet möttes jag av en total mur av tystnad...
Hursomhelst. Jag gillade ÖF mycket, för det var en bra aktivitet för oss, med ny utsikt och nya grejjer och det låg nära där vi bor och sådär. Killen gillade att gå dit och grejja med lite olika saker. Men hellre hängde jag med de andra överåriga mammorna som jag träffade här på familjeliv.
NÄr sambon var föräldraledig gick han dit nästan varje dag, men då var ju grabben mycket större.