Nu är Jossans OP klar & allt gick bara fin fint 
Tog dryga timmen i går, & idag på fm blev vi utskrivna.
Hon har så pass hög smärt tröskel att hon knappt gnällt,men ändå så måste hon tydligen få alvedon & ipren var 6:e timme.
Jaja,men i går kväll bad jag dom att INTE väcka henne i natt,så sagt & gjort,inte blev hon väckt.
Och i morse då dom kom med alvedon & ipren ville hon inte ha,för hon hade inte så ont i halsen,men hon blev i tvingad av dr.
Då hon skulle sövas så kom narkos läkarn & kramade om mej & sa :
-"va kul å se er på denna sida av sängen".
Det visade sej vara min DR.som brukar ge mej cortison & bedövning & som brukar söva mej så jag slipper smärtan ett tag.
Så då dom rullade JOssan till uppvaket så kom vi in i ett rum ( barn får tydligen ett eget,vilket jag inte visste,men de va nytt ) så säger Eva, :
-"ja Carolina,här känner du dej väl hemma, ??"
Haha...

Alla skrattade men undrade varför Eva lät så ,så Eva berättade juh då att hon var min dr.
Så såg hon min stora tatuering & tittade på Bengt & sa :
-"Har du vart i farten igen nu & kladdat på henne"...
Nåja,jag fick in en säng på UVA jag med medans vi var där,så de var nog tur de va min Dr,.som va där & som vet hur jag har det,så då de va skift byte & dom kom in,så låg där både en mamma & ett barn & jag lovar,det såg nog kul ut ,dom var väldigt brydda & letade en journal till...
Vi fick för övrigt veta att vi gjort ett mycket bra jobb med dottern ,som förberett henne så väl.
Hon var såååå lugn så...cool lugn rent ut sagt,inte nervös ett dugg & inte orolig.
Vi hade visat bilder & vi hade förklarat hur allt skulle gå ,sen att mammas Dr.som kändes igen va där var nog ytterligare ett + i kanten.
Så läste Eva i journalen & säger :
-"Men,har hon inte fått något **** (minns inte vad det hette,ngt nytt preparat ) lugnande inför OP??"
Nä,sa vi ,vi tyckte inte hon behövde & nä de höll dom verkligen med om...härligt å se...
Det var as jobbigt att sova på lassa & ändå hade jag fått en sådan där "lyx" säng,men var vaken mer eller mindre hela natten,mår illa nu,de brukar bli så då jag är vaken för mycket...bläää
Men vi är hemma & i det stora hela är det bra :.)
<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3*<3
Och för er som vill se våran nya hemsida där alla tatueringar samlas så är den här :
Jag började "påta" med den,men fick inte ihop det & höll nästan på att kasta bort den stackars bär bara datorn så långt bort jag hade kunnat.
Då säger pappa att jag skulle ringa hans frus son,som då jobbar med webb design,han tog min idé & la till & gjorde om lite & tja...vi är gode nöjda & kan inte tacka honom nog