• C060908

unga gravid i göteborg?

Hej!
    Jag heter Julia är 19 år och gravid med mitt andra barn som förväntas komma i November har en dotter som snart fyller tre år.

Jag vill gärna lära känna fler unga i Göteborgs området som är gravida, har barn eller planerar barn? Träffas, fika, kanske köpa bebis kläder tillsammans osv

Åldern är inte det viktigaste så länge du känner dig ung så

• Svar på tråden unga gravid i göteborg?
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 11:58:02 följande:
    vi bor lite innan kortedala torg... jo hade kanske kunnat ta en fika nån dag. men måste kolla hur jag jobbar då min semester snart är slut... när hade du tänkt dig??? denna helgen är det tyvärr fullt upp att göra... sen börjar jag att jobba igen. måste säga att du har än väldigt söt dotter....
    Bodde vid hållplatsen innan Kortedala torg innan men nu bor vi vid munkebäck Jag kan när som helst i princip Tack så mycket
  • emis

vad komiskt vi bor vid hållplatsen innan torget =).... Vi kanske kan höras om att träffas i nästa vecka????

• C060908
    emis skrev 2009-07-20 21:30:46 följande:
    vad komiskt vi bor vid hållplatsen innan torget =).... Vi kanske kan höras om att träffas i nästa vecka????
    Ja visst Kolla upp när vi kan o så.
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 21:30:46 följande:
    Btw hur gammal är Theo?
  • emis

Theo är 17 månader.... så han är fortfarande en liten kille men väldigt busig

• C060908
    emis skrev 2009-07-20 21:35:28 följande:
    Theo är 17 månader.... så han är fortfarande en liten kille men väldigt busig
    Okej men då leker han ju och busar med min lilla tjej här hemma fyller ju 3 om två månader
  • sofy 90
    emis skrev 2009-07-20 11:59:57 följande:
    sofy90 välkomen... vart bor du???vilken vecka är du i???Önskar att jag också var gravid kan i bland sakna magen =)
    Jag bor innan alingsås ungefär. Är i vecka 19+5 idag =) Den sparkar för fullt, så mysigt!
  • emis

sofy 90 skrev 2009-07-20 22:08:39 följande:

Jag bor innan alingsås ungefär. Är i vecka 19+5 idag =) Den sparkar för fullt, så mysigt!
    vad roligt..=) alingsås det är ju inte så lång från göteborg.. Jag har själv släktingar där så känner till det ganska bra....
    då har du snart gått halva garviditeten, (avis)....
  • emis
    C060908 skrev 2009-07-20 21:45:20 följande:
    Okej men då leker han ju och busar med min lilla tjej här hemma fyller ju 3 om två månader
    ja han älskar att leka med större barn så det skall nog inte vara några problem för han i alla fall... han har ganska lätt för att ta för sig...
    vilket är ganska skönt att veta,, framför allt nu när han började på dagis... tre då blir hon stor tjej nu =)
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 23:30:19 följande:
    ja han älskar att leka med större barn så det skall nog inte vara några problem för han i alla fall... han har ganska lätt för att ta för sig...vilket är ganska skönt att veta,, framför allt nu när han började på dagis... tre då blir hon stor tjej nu =)
    Vad bra kommer dom säkert ha jätte kul ihop Céleste älskar mindre barn för hon skall jämt ta hand om dom haha Ja vad åren bara har runnit igenom mina fingrar.. usch tur att jag får en till bebis snart
  • emis
    C060908 skrev 2009-07-21 00:52:01 följande:
    Vad bra kommer dom säkert ha jätte kul ihop Céleste älskar mindre barn för hon skall jämt ta hand om dom haha Ja vad åren bara har runnit igenom mina fingrar.. usch tur att jag får en till bebis snart
    ja gud vad roligt med en liten... börjar själv känna att att det nog är dags..
    får väl se när det blir bara,, har ju en sambo som vill ha ett finger med i spelet *asg*...men det kommer när det kommer...
    kan tänka mig att tiden bara har runnit i väg vet hur jag själv känner.. tror att jag försov mig och att theo blev så stor =)
  • emis

hej hej.. hur är det med er??? har inte skrivit på ett tag pga att våran data har bråkat...
    men nu är jag tillbaka igen...
    har som sagt haft semester men tyvärr så regnade den bort =(..
    Hur har ni själva haft det???

• Charlottetott

Jag är 21 och väntar mitt första barn i December =) Bor utanför Göteborg men tar bara 15 min in så räknar mig som Göteborgare:)

• C060908

Hej och välkomna alla nya Jag har varit inlagd på sjukhuset för att Lillan ville titta ut lite tidigare än väntat men nu har det avtagit lite iallafall och det är nu bara 5 veckor kvar tills vår prinsessa beräknas komma.. Hur går det för er?

• Charlottetott

Här går de bara bra, går in i vecka 29 på torsdag. La precis upp lite magbilder på min blogg lightoflife.devote.se/
    Jag är bara 1.55 lång /kort så de börjar bli tungt nu.. hur är de för er?

• emis
    C060908 skrev 2009-10-03 22:58:24 följande:
    Hej och välkomna alla nya Jag har varit inlagd på sjukhuset för att Lillan ville titta ut lite tidigare än väntat men nu har det avtagit lite iallafall och det är nu bara 5 veckor kvar tills vår prinsessa beräknas komma.. Hur går det för er?
    Vad tur att allt har gått bra i alla fall.... Men vi får hoppas att lillan bestämmer sig för att stanna i några veckor till i alla fall...
    Måste vara toppen för dig att vara hemma nu....
    Med oss är det bara bra Theo har kommit in i en period där han tror att han kan allt vet allt och bestämmer allt.... Men även det blir nog snart bättre...
  • emis
    Charlottetott skrev 2009-10-06 15:28:31 följande:
    Här går de bara bra, går in i vecka 29 på torsdag. La precis upp lite magbilder på min blogg lightoflife.devote.se/Jag är bara 1.55 lång /kort så de börjar bli tungt nu.. hur är de för er?
    Vilka fina bilder på dig.... =)
    Blir avis och kommer i håg hur det själv var när man fick med stora magen.. Trodde aldrig att jag skulle säga det men ibland så kan jag sakna det.. Det börjar kanske att bli dags för en till för mig... Men det får tiden utvisa...
    Hoppas att du mår bra annars
Svar på tråden unga gravid i göteborg?