• C060908

unga gravid i göteborg?

Hej!
    Jag heter Julia är 19 år och gravid med mitt andra barn som förväntas komma i November har en dotter som snart fyller tre år.

Jag vill gärna lära känna fler unga i Göteborgs området som är gravida, har barn eller planerar barn? Träffas, fika, kanske köpa bebis kläder tillsammans osv

Åldern är inte det viktigaste så länge du känner dig ung så

• Svar på tråden unga gravid i göteborg?
  • C060908
    emis skrev 2009-07-16 17:29:17 följande:
    Jag är en tjej på 24 år med en liten, och jag bor i göteborg...Vet inte om du tycker att det är så ungt!!var i Göteborg bor du???
    Så länge du känner dig ung så finns det väl inga gränser jag bor vid munkebäckstorget, östrasjukhuset men försöker hitta en lägenhet på hisingen så hoppaps iallafall på att vi flyttar dit inom en snar framtid.. dudå?
  • C060908

sofy 90 skrev 2009-07-19 17:28:50 följande:

Hejsan! =) Jag bor utanför göteborg och ska ha i ´början på december =) Vilken vecka är du i?
    Vecka 24 välkommen
  • C060908
    emis skrev 2009-07-17 17:17:39 följande:
    Jo det är klart man är ju inte äldre än man känner sig =)..Vi bor i kortedala men hoppas väl med tiden på att hitta ett radhus lite utan för göteborg.. men det är inget som är helt bestämmt än...
    Nej exakt Okej vart i Kortedala bor ni ?
  • C060908

Vad säger ni om att försöka ses någon dag snart? Nu när ändå lönen kommer och man har råd att unna sig en fika eller en picknik ?

• C060908
    emis skrev 2009-07-20 11:58:02 följande:
    vi bor lite innan kortedala torg... jo hade kanske kunnat ta en fika nån dag. men måste kolla hur jag jobbar då min semester snart är slut... när hade du tänkt dig??? denna helgen är det tyvärr fullt upp att göra... sen börjar jag att jobba igen. måste säga att du har än väldigt söt dotter....
    Bodde vid hållplatsen innan Kortedala torg innan men nu bor vi vid munkebäck Jag kan när som helst i princip Tack så mycket
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 21:30:46 följande:
    vad komiskt vi bor vid hållplatsen innan torget =).... Vi kanske kan höras om att träffas i nästa vecka????
    Ja visst Kolla upp när vi kan o så.
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 21:30:46 följande:
    vad komiskt vi bor vid hållplatsen innan torget =).... Vi kanske kan höras om att träffas i nästa vecka????
    Btw hur gammal är Theo?
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 21:35:28 följande:
    Theo är 17 månader.... så han är fortfarande en liten kille men väldigt busig
    Okej men då leker han ju och busar med min lilla tjej här hemma fyller ju 3 om två månader
  • C060908
    emis skrev 2009-07-20 23:30:19 följande:
    ja han älskar att leka med större barn så det skall nog inte vara några problem för han i alla fall... han har ganska lätt för att ta för sig...vilket är ganska skönt att veta,, framför allt nu när han började på dagis... tre då blir hon stor tjej nu =)
    Vad bra kommer dom säkert ha jätte kul ihop Céleste älskar mindre barn för hon skall jämt ta hand om dom haha Ja vad åren bara har runnit igenom mina fingrar.. usch tur att jag får en till bebis snart
  • C060908

Hej och välkomna alla nya Jag har varit inlagd på sjukhuset för att Lillan ville titta ut lite tidigare än väntat men nu har det avtagit lite iallafall och det är nu bara 5 veckor kvar tills vår prinsessa beräknas komma.. Hur går det för er?

Svar på tråden unga gravid i göteborg?