När går ni upp på morgonen??
Intrersserad av när alla ni andra går upp på morgonen?
Själv var det nog länge sen jag var uppe så här "tidigt"...
Har två barn, en 1åringe och en 5åring...
Intrersserad av när alla ni andra går upp på morgonen?
Själv var det nog länge sen jag var uppe så här "tidigt"...
Har två barn, en 1åringe och en 5åring...
min dotter vaknar ca 09.30 och jag tycker själv det är sent men jag har försökt att väcka henne men hon blir jätte ledsen om man försökr få upp henne. Försökt att få henne somna tidigare men de funkar inte heller. Hon somnar kl 22.00 och sover ca 12 timmar det har hon gjort sen hon var 3 månader gammal och nu är hon 1 år. Vill jätte gärna att hon ska somna vid 8 och vakna vid 8, till hösten med mörkret kanske det blir lättare?!
Fram tills min stora tjej blev 2 vaknade hon (och lillasyster) senast 4.30, och även tidigare... morgonpigga helt enkelt! Nu när stora är 3 och lilla är 1år så blir det kring 6-7.
Ofast mellan 8-9. Hemma med en 2.5-åring och en 15 månaders.
Dock haft perioder då vi gått upp regelbundet en längre tid mellan 5-6.
Bästa vakna-själv-tiden enligt mej är 6.30! =)
min 2-aring vaknar vid 7.30
Ratt bra tid tycker jag!
Fast allt lar val forandras nar vinter-tid borjar i Oktober...
vi stiger upp 6 tiden varje morgon..skulle gärna sova längre men lilltjejen på 9 månader vägrar sova längre..
Sonen (snart 16 mån) brukar vakna mellan 6:30-7:30. Jag är väldigt morgontrött, så jag ligger gärna kvar o mornar mig tills han vaknar. Brukar vakna när sambon går upp vid 6 tiden.
mellan 4 och 6 om det är förskola eller annan tid att passa. annars mellan 5 och 7.
Klockan 6 vardagar.
Har skola osv vidare för de stora.
Helger tja när vi vill
Oftast vaknar vår minsta (2 år) ca kl 6. Vi låter henne väcka storasyster och sen går vi upp allihop. Om min man är hemma brukar jag sova någon timme till :)
Hemma hos oss är vi lata och morgontrötta allihop :) Vi stiger upp mellan 10-12 nästan varje dag. Om vi inte ska upp och göra något särskilt förstås. Lillen är 5 veckor nu och vi är väldigt glada att han inte vaknar allt för tidigt. Antar att det kommer med tiden det också :)
Mellan 8 och 9 går vi oftast upp, men det händer att klockan blir 9.30 också. Nu är vår dotter 2 men hela första halvåret sov hon och jag till 10.30 ungefär (ammade nån gång vid 6 och sen somnade vi om) vi är inga morgonmänniskor nån av oss.