• MUSDOKTOR

När går ni upp på morgonen??

Intrersserad av när alla ni andra går upp på morgonen?
    Själv var det nog länge sen jag var uppe så här "tidigt"...

Har två barn, en 1åringe och en 5åring...

• Svar på tråden När går ni upp på morgonen??
  • Charla

Jag går upp vid 04.30 nästan varje dag. Tycker om att var själv på morgonen innan resten av familjen vaknar och att förbereda dagen i lugn och ro. Yngsta vaknar vid 6.30 å de äldre barnen vid 7.00-8.00. Men jag är morgonpigg och har nog alltid varit det!

• jenny b

vi har löst det såhär.... de 2 äldsta (3,5 & 5,5 ) gåt upp vid 7 tiden då de kommer in & säger till att de är vakna, på vardagar ger pappa frukost innan han går till jobbet ,nu på semester är där färdigbredda mackor i kylen...sen får de sitta & titta på tv tills kl 8-8.30 då jag går upp ( har sovrummet väggivägg med vardagrummet...) den lilla, 1 år, väcker jag när det passar beroende om vi ska iväg elller inte... dock går gränsen vid ca 10-tiden, sen får hon inte sova längre...

• Shitzu
    MiisPiis skrev 2009-06-26 08:25:03 följande:
    Brukar vakna av minsta sonen vid 6 när han vill ha välling....somnar sedan om och sover till ca 8-9.....så det går ingen nöd på mig. 2,7-åringen sover lika länge om inte pappan tar honom till dagis vid 8....
    exakt samma här kan jag säga.
  • Madame Mom

Nu under sommarlovet så har vi fått sova till 9 varje morgon nästan..
    Ungarna är 7 år, 6år, snart 5år, 3 år samt 1 år..

• Strawbaby

Vi har en son som är 21 månader.

Om jag och min man är lediga sover jag till ca 08.00 (maken går alltid upp med sonen om han är ledig eller börjar sent!)

Om jag ska jobba går jag upp 06.00.

Om jag och sonen är ensamma hemma brukar han vilja gå upp ca 07.00.

• Carr0n

Går upp när barnen vaknar. Allt mellan 8-10.
    Dom är 1 år, men lär ju bli tidigare nu när vi ska få en till liten.

• Maria222

Senast 06 varje morgon. Min son är oerhört morgonpigg!

Mamma till Kevin född 0706.
  • malincha

Hugo som snart är tre har alltid varit en morgonpigg kille. Från 1 år tills nyligen har han aldrig vaknat EFTER kl 5 på morgonen, oavsett när man lade honom. Nu har det blivit liiiiite bättre. Nu vaknar han runt 6 och vissa mornar har vi fått sovmorgon ända till kl 7!!! Lyx!

• Caranlachiel

Har en 3-månaders som vaknar för dagen runt 7-8 på morgonen. Då har jag varit uppe och ammat en eller två gånger under natten men sen somnat om igen.

Lill-Erik kom till oss den 6 april!
Svar på tråden När går ni upp på morgonen??