Någon mer som är i v.37 och är nervös för att föda?
Hej
Någon som vill dela och diskutera, förlossning?
Är i v. 37 nu, och det käns att dagen d är här snart:)
Hej
Någon som vill dela och diskutera, förlossning?
Är i v. 37 nu, och det käns att dagen d är här snart:)
Jag har inte varit ett dugg nervös tidigare men har blivit det nu de senaste dagarna. Går in i vecka 39 imorgon så det kan ju hända när som helst nu. Det är nog mest ovetskapen om när det kommer hända, hur det kommer starta och att man inte har kontroll på situationen som gör att jag är nervös. Vad är du nervös för?
ok, då är du värkligen nära:)
Jag är nervös som du, för att tapa kontrollen och att inte veta när det ska sätta i gång.
Men även för smärtan och att sprika.
Har du känt av att det närmar sig?
Är det första barnet?
Det är mitt första barn och jag har en hel del förvärkar och grejer. Letar hela tiden tecken på att det är på gång men än så länge har jag inte märkt några tydliga tecken.
Såg att du hade ett barn sedan tidigare, hur gick det då?
I v.36+6 alltså nääääästan v.37 kom våran lille så jag hann inte ens bli nervös just för att det startade så oväntat helt plötsligt..hehe..
hej hej!
Hoppar in här:)Är väldigt nära nu emd bara en vecka kvar till BF är hur nervös som helst!
Mest rädd är jag för smärtan men hoppas att få all hjlp man kan få för att förhindra den!Är även rädd för att få massa bristningar eller att det ska vara ngt fel på bebisen när den kommer ut! Dessa tankar har kommit nu på sistonde jag hoppas att det är normalt?Är så svårt att veta hur det känns med riktiga värkar...det är ju första barnet med...o när vet man att man ska åka till förlossningen utan att bli hemskickad?
Hoppas någon kan lugna ner mig hälsningar en orolig tjej