Bara för skojs skull 11!
Här går tiden undan och vi är inte alls lika aktiva som vi
var förut märker jag.
Det är ju redan dags för en 11:e tråd nu.
Tiden rusar verkligen förbi!
Varmt välkommen!!

Hej, mina darlings!!!
Ledsen jag inte skrivit på ett tag, är online väldigt sällan just nu men har Er i mina tankar... jämt! Har dock mycket annat i tankarna också just nu då Mell börjar på "dagis" i april och jag därefter börjar jobba igen efter mer än två års jobbuppehåll. Det har varit välbehövligt, men känns också mycket bra att vara "på´t igen" .. Blir i början på maj som jag börjar, förmodligen.. Nu inväntar jag "bara" schemat de lovat skicka, så jag kan planera för barnen osv.. Fint! Vad händer hos Er just nu?? Förutom allt planerande kopplar sambon o jag av ihop obland, om kvällarna.. med lite teve, spel osv.. Kollar "Let's dance", Melodifestival, Beck, osv.. o spelar UNO eller Yatzy andra kvällar... Pöss o kramar på Er från oss!!
Tror inte mina inlägg synts i trådarna..?? Eller så är det bara så att ingen svarat någonstans eller att det inte bara är jag som inte är här så mycket
Iaf... kram på Er!!
*Försöker blåsa liv i tråden..*
Pfffffffffffffffffffff!!!
Inatt börjar jag jobba... igen.. Någon som har lite tid över alls?? Me, I miss U so!! Vet jag själv har kass tid till nätet, men försöker nångång... Har mobil också.. Pöss på Er!!
Har bloggat, förresten
Jeckas:
På fredag blir det återbesök till storstan igen för mig. Dock utan Linda denna gång!
Vi ska och se Handbolls SM finalerna med laget Staffan tränar.
Så nu hoppas vi på betydligt bättre väder där än vad vi har här nu! Regn och bara +2 ute.
Men med min tur så kommer det säkert att bli kalasväder här hemma medans det kommer att vara skitväder i Stockholm i helgen.
Hoppas ni alla har det bra i vårsolen/regnet/snön/slasket/U name it.
Cissi: Välkommen till storstan. Idag är det smått molnigt och halvkyligt, men hoppas solen återvänder ordentligt till oss snart.
Snäjk: Lycka till på jobbet inatt!!! kram
Kramar till Er, Era sötingar