• Jackass

Bara för skojs skull 11!

Hejsan!

Här går tiden undan och vi är inte alls lika aktiva som vi
    var förut märker jag.
    Det är ju redan dags för en 11:e tråd nu.

Tiden rusar verkligen förbi!

Varmt välkommen!!

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Bara för skojs skull 11!
  • Cissi1976

Ingen som har skrivit????
    Jeeeeeah då blev jag den första!

Jag har varit skitdålig att skriva i den gamla men nu ska det bli andra bullar av det.

Vinkar frenetiskt till allihopa!

• Jackass
    Cissi1976 skrev 2009-02-22 23:19:02 följande:
    Ingen som har skrivit???? Jeeeeeah då blev jag den första! Jag har varit skitdålig att skriva i den gamla men nu ska det bli andra bullar av det. Vinkar frenetiskt till allihopa!
    *vinkar tillbaka* . hoppas allt är väl i norr. Här har det kommit massor med snö idag, så imorgon är jag ledig och då ska jag och My ut och leka i snön kan du tro .
  • Snakeheart

Tack för Du satte igång tråden igen, Jess darling!! ♥ Såg samma dag som tråden dött att den gjort det, men har knappt hunnit online alls sedan dess.. Pöss!!!!Glad

Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
  • Cissi1976

Joo då allt är bara bra.
    Jasmine hade friluftsdag idag med skolan på Vallsberget så då passade jag på att följa med och motionera lite.
    Som om det inte räckte med det vi gjorde i lördags (6 timmar) och idag 4 timmar.

Men idag har vi t.om. haft så pass mycket sol att det har börjat droppa från taken och det ÄR vår på G då. Och plusgrader också måste jag tillägga.
    Äntligen efter nästan tre veckor med -20 och ännu kallare!

Det är grymt skönt att vara ledig och unna sig att vara ute och leka i snön.

Hoppas ni alla har det bra!

Jackass skrev 2009-02-23 00:07:34 följande:
    *vinkar tillbaka* . hoppas allt är väl i norr. Här har det kommit massor med snö idag, så imorgon är jag ledig och då ska jag och My ut och leka i snön kan du tro .
  • Jackass
    Snakeheart skrev 2009-02-24 12:12:43 följande:
    Tack för Du satte igång tråden igen, Jess darling!! ♥ Såg samma dag som tråden dött att den gjort det, men har knappt hunnit online alls sedan dess.. Pöss!!!!
    Så lite så min skatt !!!
    Cissi1976 skrev 2009-02-24 15:06:04 följande:
    Joo då allt är bara bra. Jasmine hade friluftsdag idag med skolan på Vallsberget så då passade jag på att följa med och motionera lite. Som om det inte räckte med det vi gjorde i lördags (6 timmar) och idag 4 timmar. Men idag har vi t.om. haft så pass mycket sol att det har börjat droppa från taken och det ÄR vår på G då. Och plusgrader också måste jag tillägga. Äntligen efter nästan tre veckor med -20 och ännu kallare! Det är grymt skönt att vara ledig och unna sig att vara ute och leka i snön. Hoppas ni alla har det bra!
    Låter underbart härligt. Själv börjar jag så smått önska mig min kropp tillbaka. Allting gör i princip ont om jag gör det mer än 5 minuter, magen är i vägen mer och mer, osv. Jag vet, ska inte gnälla så, men det är lite jobbigt när jag skulle vilja göra så mycket mer, t ex vid lek med My.
  • Cissi1976

Jeckas:
    Jooo jag kan förstå det. Om än jag inte är gravid så tar det emot att göra vissa saker men förhoppningsvis så ska jag råda bot på det inom sinom tid.
    Nu visar ju vågen på minus 6,1 kg och med tanke på vad jag har plågat mig i slalombacken så vore det ju f-n om den inte visade mer minus på måndag.

Men nog är det himla mysigt på kvällarna då dom håller på som mest i magen. Inte nu när man ska sova men före det.
    Men jag saknar inte alla krämpor som följer med en graviditet.

• Jackass
    Cissi1976 skrev 2009-02-24 22:37:22 följande:
    Jeckas: Jooo jag kan förstå det. Om än jag inte är gravid så tar det emot att göra vissa saker men förhoppningsvis så ska jag råda bot på det inom sinom tid. Nu visar ju vågen på minus 6,1 kg och med tanke på vad jag har plågat mig i slalombacken så vore det ju f-n om den inte visade mer minus på måndag. Men nog är det himla mysigt på kvällarna då dom håller på som mest i magen. Inte nu när man ska sova men före det. Men jag saknar inte alla krämpor som följer med en graviditet.
    Ja det är mysigt med lite sällskapsknuffar på kvällen. Brukar få dom på morgonen när jag vaknar också .
    Vad duktig du är som gått ned så mycket. Hejar på dig!!
  • Cissi1976

Jasmine la sig alltid på tvärsan i magen så jag såg ut att ha mage på en sidan men inte på andra. Det såg riktigt roligt ut.

Jooo det går bra att inte äta kolhydrater numera. Staffan har t.om börjat med det. Och för han är det ju ypperligt eftersom han har diabetes. Så får se hur det går för han då han är en potatisälskare!

• astri

*kluttrar lite här i förbifarten*

Här hinner jag knappt nåt... städar som en galning. Har vabbat som en gris och nu försöker jag städa ALLT! Tvättar nallar, täcken och knäskurar golv. Vädrar täcken, madrasser och mattor varvat med jobb.
    Nästan lite besviken över att vakansen inte har ringt idag, för det innebär att jag måste ta itu med att flytta fram tvättmaskinen och skura under den. :-/
    Nåja, det måste ju göras så...

• Jackass
    astri skrev 2009-02-25 08:40:27 följande:
    *kluttrar lite här i förbifarten* Här hinner jag knappt nåt... städar som en galning. Har vabbat som en gris och nu försöker jag städa ALLT! Tvättar nallar, täcken och knäskurar golv. Vädrar täcken, madrasser och mattor varvat med jobb. Nästan lite besviken över att vakansen inte har ringt idag, för det innebär att jag måste ta itu med att flytta fram tvättmaskinen och skura under den. :-/ Nåja, det måste ju göras så...
    Usch och fy vilken rengöring du är sysselsatt med. Jag vill inte byta med dig .
    Cissi1976 skrev 2009-02-24 22:56:39 följande:
    Jasmine la sig alltid på tvärsan i magen så jag såg ut att ha mage på en sidan men inte på andra. Det såg riktigt roligt ut. Jooo det går bra att inte äta kolhydrater numera. Staffan har t.om börjat med det. Och för han är det ju ypperligt eftersom han har diabetes. Så får se hur det går för han då han är en potatisälskare!
    Jag vet inte vilket håll denna bebis föredrar att ligga på än, men känner av fler kickar nedåt denna gång jämfört med My.
    Min pappa kör också den kolhydratfria varianten och gått ned 6-7 kg. Syns jätteväl.
Svar på tråden Bara för skojs skull 11!