Jag tycker att alltihop är så jävla tröttsamt...
Min sambo har en dotter i 4-årsåldern och efter att ha varit hos oss varannan helg sen vi träffades skulle hon plötsligt börja vara här varannan vecka. Det fungerar inte alls. Vi har nog problem med henne när hon varit här varannan helg, hon är sur JÄMT och sätter sig på tvären när hon inte får som hon vill. Nu får jag "stå ut" med detta varenda eviga dag från att de kommer hem vid fyra-fem tiden på eftermiddagen tills hon lägger sig på kvällen. Hon leker sällan med de andra barnen i huset utan ska jämt stå vid min sambos sida oavsett om han sitter på muggen eller om han lagar mat.
Ärligt talat, jag kan inte komma ihåg sist jag hörde henne skratta eller såg henne le. Hon är så bestämd att hon ska vara sur för att få all uppmärksamhet hon bara kan. När hon leker med de andra barnen gör hon inte annat än hugger och nedvärderar dom eftersom att hon tror att hon är bäst på allt och ingen kan som hon kan.
Jag vill verkligen inte ha henne i mitt liv om det ska vara såhär. Jag tänker inte vara den sura mamman bara för att all energi går åt att lyssna på hennes jävla gnäll hela jävla dagarna.