• skugga1

ÄD i sverige

Tänkte att det var dax för en ny tråd

Lycka är att inte känna saknad
  • Svar på tråden ÄD i sverige
  • skugga1

Jag vet att det har varit flera från europatråden som har gjort det och det har gått bra iaf,
    Håller tummarna att det ska gå bra
    kram

• Raspberry81

När är det vul för dig skugga? Du måste uppdatera mig juuuu

• skugga1

Jag sitter här och känner efter hur skönt det är att må illaSkrattande en lång vecka kvar till vul,vill veta nu......

Lillaliten   hur mår du?nu är det inte lång tid kvar.

Safira  Hur går det?

Håller tummarna jättehårt

Kram

• Lillaliten

Hej Skugga!!
    Jag mår tyvärr lite för bra inbillar jag mig, drömmar om nätterna, vaknar å är helt förkrossad över att det bara är drömmar...
    Har test dag på söndag ju, men provade redan i ons, i hopp om ett tidigt plus, men får snällt vänta ett par dagar till!!
    Avis på ditt illamående!! =)
    Kram

• Safira

Ja jag har testat possitivt tis & ons men jag blöder fortfarande, inte som min vanliga mens för då kommer det mycket.
    Har fått lämna blodprov i dag, så på måndag får jag veta om jag ska komma på ultrajud.

Många tankar som yr.
    Jag hoppas att det går vägen.

• skugga1

håller tummarna jättehårt att det ska gå bra för er båda.
    kram

• Lillaliten

Håller på å tappa tron... testade minus idag med,men det e ju inte förns på söndag min rikiga test dag är, men det känns så tungt... Hoppas verkligen det visar annorlunda på söndag...

• skugga1

Hoppas,hoppas,hoppas håller tummarna
    kram

• Lillaliten

Söndag idag då, testade minus idag med... =( Fan va tungt...

• Irma1

Lillaliten: Skickar dig en kram idag..

Tänkte fråga er här inne vart ni gör eran äggdonation någonstans?? Själv står jag i kö på Sahlgrenska o det är så lång väntan.

• Lillaliten

Irma1: Vi har gått i uppsala. De sa att väntetiden dit skulle vara 2 år, men det tog bara 1 år för oss... Lycka till!
    Kram

• Vinteräpple

Lillaliten - vad tråkigt. Skickar också en kram, kan bara föreställa mig hur jobbigt det känns.

• skugga1

Lillaliten :många kramar Är ledsen för din skull

• skugga1

Hejsan hur är det med alla?

Idag har vi varit på vul och sett vårt lilla böna för första gången.
    Hjärtat slog som det skulle och h*n var hela 11mm stor.
     Bf blev beräknat till 11/6 men det tycker jag är lite konstigt, här på FL är det 30/5,och man vet ju exakt när befruktningen skedde. Och jag har kollat runt lite på måttet och det stämmer  efter FL:s beräkning,nån som vet vad det kan bero på?

Jag är så lycklig och hoppas ni snart får följa efter
    KRAM

• Lillaliten

Skugga!! Gu va kul å ha sett det lilla livet!! =)
    Hur mår du annars då?
    Kram

• Bette

Safira: Har du tagit något extra progesteron, det brukar vissa göra om de får mellanblödningar efter ÄD. Testa det.

• Safira

Läkaren har inte sagt något om det till mig.
    Ska på koll i nästa vecka, hade tur och fick det ombokat till en tidigare dag, så på tisdag gäller det. Dom är bekymrade över livskraften på graviditeten,blodprovet visade en låg halt av grav.hormon, så det ska bli intreant att höra vad dom säger.
    Blöder fortfarande, eller det känns inte som riktigt blod men något kommer det iaf. Magen ömmar & min äggstock ömmar också, så det känns som en evig väntan, jag vill bara veta vad som sker. Är allt fortfarande ok så är det bara att stå ut med värken.

Svar på tråden ÄD i sverige