• gustafssons

    I vilken vecka fick du missfall?

    Jag funderar på när den "vanligaste veckan för missfall är... och kanske kan jag få en "klarare syn om jag får lite röster här..

    Jag beklagar djupt era förluster! man önskar inte någon att gå igenom nått så hemskt!

    Tack!

  • Svar på tråden I vilken vecka fick du missfall?
  • skytten06
    gretagarbo skrev 2008-08-11 14:27:46 följande:
    Förlåt om jag frågar men vet du vad dina missfall berodde på? Beklagar dina förluster, fick själv missfall i v22. Styrkekramar till dig!
    Jag vet inte varför jag fick de, och de gjorde inga undersökningar utan sa att det är sånt som händer. mådde för dåligt för att kräva någon utredning. Vet du varför du fick ditt missfall? Beklagar det! Kram
  • misskawasaki

    har kämpat i typ i över 10år att skaffa en bebis och så blev jag gravid fatta vad lycklig jag var, men så förlorade jag lille torsten i v.18 han skulle ha varit nu i augusti här hos oss

  • gustafssons
    misskawasaki skrev 2008-08-11 17:02:51 följande:
    har kämpat i typ i över 10år att skaffa en bebis och så blev jag gravid fatta vad lycklig jag var, men så förlorade jag lille torsten i v.18 han skulle ha varit nu i augusti här hos oss
    Det måste vara väldigt jobbigt för er nu! Kramar!
  • inglil

    Ivecka 20 miste jag min andra söta lilla flicka som fick namnet tindra.Gråter

  • FallenAngel80

    Vecka 23 miste jag vår undebara son. Allt hände för 2 dagar sedan. Hur ska man orka?

  • gustafssons
    FallenAngel80 skrev 2008-09-19 19:40:56 följande:
    Vecka 23 miste jag vår undebara son. Allt hände för 2 dagar sedan. Hur ska man orka?
    Fy så tråkigt för er! Skickar styrke kramar!
    Får man fråga vad som hände? Känns så konstigt att sånt kan hända  
  • humma
    skytten06 skrev 2008-08-09 21:53:58 följande:
    Har haft två st först var i v 18 och andra i v 12. Så nu vågar inte jag bli gravid mer.
    Hoppas du hittar orken och styrkan. Jag hade ett i v 16 och en pojke som avled under förlossningen i v 32 och sen kom faktiskt Lillan!!!
    Vågade inte hoppas en sekund men nu är hon här!
  • gustafssons
    humma skrev 2008-09-19 23:31:51 följande:
    Hoppas du hittar orken och styrkan. Jag hade ett i v 16 och en pojke som avled under förlossningen i v 32 och sen kom faktiskt Lillan!!!Vågade inte hoppas en sekund men nu är hon här!
    Beklagar dina änglar och grattar till din lillan!
  • humma
    gustafssons skrev 2008-09-19 23:41:34 följande:
    Beklagar dina änglar och grattar till din lillan!
    Tack!!!
  • Jordgubbspaj

    vecka 5-6 börjar hjärtat slå vilket är det första steg som är avgörande.

    vecka 9 börjar fostret få näring via moderkaka så det är nästa avgörande steg.

    Därför sker många missfall kring de veckorna.

    Sedan kan det ju ta ett tag innan fostret lämnar kroppen. Så därför kan det ju ta ett tag innan man märker det.

    Jag har varit med om ett missfall i v9.

    Sedan har jag fött en dotter i v41 men det är inte missfall utan IUFD som ni skrivit om. Så frågan borde som sagt omformuleras !!!

    Jag lägger enbart en röst på vecka 9.

Svar på tråden I vilken vecka fick du missfall?