Xbox 360 live ..
Ingen som äger ett, och vill lira lite NHL08 kanske? Eller varför inte guitar hero 3?
Ingen som äger ett, och vill lira lite NHL08 kanske? Eller varför inte guitar hero 3?
Mmm och ändå går du och vinner ganska så lätt över mig .. utom sista matchen då.
Ingen som har ett Wii och har kört nåt onlinespel för det? Om de har kommit än? Skulle inte Mario-kart ha online-mode? Har funderat på att köpa nåt onlajnigt till Wiiet - ifall det funkar bra. Nån som provat?
Annars har jag bokat upp mig på ett Wii Fitness så man förhoppningsvis kan gympa hemma i vardagsrummet mellan kommande blöjbyten...
Skulle vara roligt med ett wii, men känns som jag har för dåligt med tid för det och xbox 360, men dom säger att det är ett riktigt workoutpass man får av spelandet på wii
Ja jag spelar inte särskilt mycket, men Wii sports är lagom att slå på ibland och köra en halvtimma. Tennis är nog bäst, men boxning på sandsäckar helt ok om man vill bli lite varm. Wii Fitness lär definitivt vara mycket jobbigare, men jag undrar om den är bra nog för att kompensera att man inte kommer hinna träna så mycket... Här är den rätt så fåniga promovideon:
lite svettig skulle man nog kunna bli, men tror tennis skulle vara rätt trevligt att testa, och bowling och dom spelen
Är du i krokarna kan du hojta till och komma förbi och testa!
hehe får ta och göra det behöver lite motion ..
Någon som laddar inför GTA4 releasen om en månad?
yepp, blir ett spel som man måste inhandla Är ett par spel som man suktar efter, Splintercell bla.
Räknar dagarna nu ha... Undrar bara över vad live delen kommer innehålla. Senast inköpte blev Assassin's Creed. Hade hoppats på något storslaget men blev sjukt besviken när jag fann mig själv utföra samma sorts uppdrag OM och OM igen.. Vad beträffar Tom Clancy serien så är det nog Endwar jag är ute efter!! Då blir det till att köra live nattetid.... När jag fått lilltjejen att somna dvs :)
Mmm live blir ju intressant och se vad man kan/ska göra. Mmm ägde assassin´s, men som du skrev, det var för mycket utföra samma sak hela tiden, grymt snyggt och roligt dem första timmen, men sen blev man lite less The Rockband, eller vad de nu heter verkar riktigt roligt, om man har så mycket plats för trummor och gitarr och allt vad de nu var, men lite väl dyrt för så lite jag spelar/kommer spela.
Haha ja kollade det där Rock band kittet endast 2lax som taget.. Verkar ju riktigt ballt, inte för att jag lyssnar så mkt på rock. Synd bara att det inte är riktig gura. Hade varit hur grymt som helst. Ska nog köpa in till jobbet så man kan sysselsätta sig med något nytt på arbetstid :P
Har 360 live, spelar ibland när man har tid. Svårt när man har familj, blir då: GH3, Forza motorsport 2, PGR3
Har börjat lira gta4 för ett tag sedan, dock inte testat det live, är det bra live?