• PappaStolt

Nyblivna pappor örebro

Skulle haft för 12 dagar sen så man är lite trött på att vänta.
    Nån mer som ska ha i dagarna??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-03 10:43:25:
    13 dar.. suck...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-06 22:46:50:
    JIPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEE
    Blev en underbar liten tjej, något sent men så väldigt väldigt välkommen..

• Svar på tråden Nyblivna pappor örebro
  • Myten

Om jag inte ser helt fel på bilden så känner jag igen dig från vissa svartvita sportsliga sammanhang. :o)

Beräknad förlossning här till den 20/10, men jag har juh tyvärr flytt Örebro och dragit 6 mil österut.

• PappaStolt

15 dar över tiden..
    jo det finns ju koppling dit, till det svartvita,, nu har vi fått besked om att vi ska in på måndag igen om inget hänt och då får vi inte fara hem utan bebis..
    då är det ju match mot kalmar hemma 

• Myten

Taskigt läge. Jag missade Sundsvall hemma förra året vid förlossningen. I år är det beräknat till den 20:e. Jag som blivit bjuden till bortamatchen mot Elfsborg av klubben och allt.

• PappaStolt

*s*  idag blev det äntligen av.. efter ca ett dygn på förlossningen och en fantastikt stark tjej, hon e otrolig.. och apropå dom svartvita, bjuden på elfsborgsmatchen,,, hmmm, blev egentligen det jag med men med mitt engagemang för klubben så kanske jag får jobba därnere istället.. i vilken del är du aktiv i ÖSK

• Myten

Jag tror att vi är lite ÖSK-förstörda, för vi har hittills båda skrivit mer om sportklubben än om barnen. :o)
    Vad fick du för något, en liten son eller en liten dotter?

Jag håller i spelarintervjuer till webben och matchprogrammet. Har skrivit på Svartvitt förr, men håller på att skära ner på det ideella arbetet lite. Jag får lägga mer tid på huset och barnet (barnen om några veckor :o)).

• Myten

Såg på din presentation nu att det blev en dotter. Gratulerar!!

• PappaStolt

Tackar tackar,, så glad att hon e frisk och har alla fingrar och tår som hon ska, fast det roligaste är att när hon skriker så låter hon som en åsna, du vet dom här teckande envisa i gamla disney filmer, precis så är det ,,*ASG*

• PappaStolt

och så talar folk om indoktrinering förstår inte vad dom menar 
    min äldsta dotter kan ett par tre ramsor, 5 eller 6 spelarnamn, halilovic e svårast..
    samt skrika pajas åt linjdomaren så det ekar på träningsmatcherna.. har en bild på henne i galleriet.
    tog med henne på gais matchen hemma, muttrade lite för mig själv med henne på armen och så hörs en hög stämma,, jävlaaaa larsken / hennes uttal // men dom som stog närmast skrattade gott iaf..

Svar på tråden Nyblivna pappor örebro