Nyblivna pappor örebro
Om jag inte ser helt fel på bilden så känner jag igen dig från vissa svartvita sportsliga sammanhang. :o)
Beräknad förlossning här till den 20/10, men jag har juh tyvärr flytt Örebro och dragit 6 mil österut.
Om jag inte ser helt fel på bilden så känner jag igen dig från vissa svartvita sportsliga sammanhang. :o)
Beräknad förlossning här till den 20/10, men jag har juh tyvärr flytt Örebro och dragit 6 mil österut.
Taskigt läge. Jag missade Sundsvall hemma förra året vid förlossningen. I år är det beräknat till den 20:e. Jag som blivit bjuden till bortamatchen mot Elfsborg av klubben och allt.
Jag tror att vi är lite ÖSK-förstörda, för vi har hittills båda skrivit mer om sportklubben än om barnen. :o)
Vad fick du för något, en liten son eller en liten dotter?
Jag håller i spelarintervjuer till webben och matchprogrammet. Har skrivit på Svartvitt förr, men håller på att skära ner på det ideella arbetet lite. Jag får lägga mer tid på huset och barnet (barnen om några veckor :o)).
Såg på din presentation nu att det blev en dotter. Gratulerar!!
Skönt! Alltid kul med säregna drag. :o) Se till att hålla den pipan i trim så hon kan ta plats i klacken sen!
Så här fin var Olivia när hon var druga månaden: www.bww.nu/olivia/060608a.jpg
Haha störtskönt! Mer brudar i ÖSK-kläder! :o)