Haft sån tur!
Hejsan
Jag är inne och läser ibland om äggdonation eftersom jag fått två barn på det sättet. Vi har verkligen haft en sådan emorm tur. Jag är ju t.o.m 48 år och är alltså numera småbarnsmamma till en dotter född våren 2006 och en son född försommaren 2007. Första och andra försöket.
Min man är föräldraledig tillsammans med mig eftersom vi valt att få barnen tätt - vi tar ut dagar för varsitt barn.
Vi är så lyckliga men också trötta förståss.
De är underbara våra små pigga telningar. Pojken har börjar sova lite längre om nätterna och jag saknar de missade nattmålen för jag tänker på att den fasen redan är över - de växer ju så fort och tiden passerar så fort.
Ni är så tappra alla kämpar som behöver hjälp med att få barn genom donation - jag önskar er min lycka. Vill också dela med mig av hopp om att till slut lyckas! Oddsen är ju trots allt bättre med äggdonation än med IVF.
Till slut vill jag ropa ut i världen ett enormt TACK till den okända äggdonatorn som gjorde det möjligt för oss att få den familj vi länge längtat efter. Tacksamheten är evig och oändlig gentemot henne.
Kämpa på och Lycka till på detta forum om äggdonation