Nu så har jag tagit tag i liten bit iaf
ringde äntligen idag till MVC och fick en inskrivningstid till den 1/8 då e jag i v 13 tror jag de blir... sen den 14:de fick jag en tid direkt till förlossningsläkaren då jag har så sjukt svår förlossnigsrädsla....
gjorde till och med en abort i februari detta året för att rädslan tog över. så nu vore det väl fan om jag inte skulle få en igångsättning och alla tänkbara bedövningar man kan få denna gången.
hade en v'äldrig långdragen förlossning som var mycket smärtsam med min son...den varade i 30 timmar och min sons hjärta ville inte riktigt ibland, det sjönk till 53 slag/min och sen upp till 260 slag i min ca så dom va två sycket som förloste mig en som hände på min mage och hjälpte till nätr jag krystade och en som va där nere och höll på. hade ingen dödövning alls och detta ångrar jag efteråt såklart men då va man så uppe i allt så man fattade inte nog att fråga efter de....
så jag e så sjukt rädd att föda igen som de ska jag ju nu igen så detta är allt jag kan tänka på nu. orkar inte mycket alls. tur att man har en bra man och en son msom håller en sysslsatt annars hade jag nog blivit tokig.
så snälla ni där ute håll tummara för mig att detta ska gå som jag vill den 14de när jag skla till förlossningsläkaren :).
uch va rädd jag är...