• nesistas

VUL imorgon, håll tummarna....

Hej vänner,

Vågar inte riktigt mig över till "Väntar barn"-trådarna än, så ni får stå ut med mig ett tag till...

Är lite nervös idag, imorgon ska vi på första VUL efter positiva grav-testet. Enligt FL:s uträkning går jag in i vecka 7 imorgon, fortfarande overkligt att jag faktiskt är gravid. (5 teststickor i bokhyllan påminner mig dock om att det faktiskt är plus! )

Otroligt, imorgon kan vi kanske för första ggr få se något vi aldrig tidigare sett på VUL... Inget VUL för att kontrollera äggblåsor (för få eller för små), inte VUL för att mäta livmoderslemhinna (alltid varit utan anmärkning) utan VUL för att kanske se ett litet hjärta som slår... Håll tummarna att det går bra imorgon!!

kram, Bobi

• Svar på tråden VUL imorgon, håll tummarna....
  • Hanna85

Håller tummarna!! Det går säkert bra!!
    Du får skriva sen hur det gick
    Kram på dig

• Kansas18

ojojoj vad spännande Bobi. Skriv fort och berätta hur det gick.

Kramar K

• Future

ÅH!! Skriv och berätta hur det gick! Jag håller alla tummar och tår här borta, så det ser lite konstigt ut när jag rensar rabatterna!

• Maura

Det måste vara helt underbart!!! Önskar er all lycka och ser fram emot att höra hur det har gått för er. Kram Maura

• MissC

Tänker på dig och hoppas att allt gått bra för dig idag på VUL. KRAM

• nesistas

Hej söta vänner!

VUL gick bra idag! Var så nervös att jag var svimfärdig när vi satt i väntrummet...

Såg inte så mycket själv från gynstolen men BM och maken såg ett litet hjärta som blinkade på skärmen. BM var nöjd med det hon såg, allt såg normalt ut. Så glad! Ett litet liv har startat i min mage. Helt otroligt!!

Nu får vi vänta till HS öppnar efter sommarstängningen för nästa kontroll, en månad till dess.

kram, tack för alla hållna tummar (fortsätt håll så är ni snälla)
    Bobi

• Helloween

Så underbart för er med ett tickande hjärta. Ett fantastiskt stort grattis till er. Njut av tillvaron och klappa magen från mig. Kram

• MissC

Ett stort GRATTIS! Bättre kunde det ju inte bli. En BAMSEKRAM kommer här

• Kansas18

ÅHH Grattis Bobi, jag är så otroligt glad för din skull. Njut varje sekund är du snäll! Så häftigt det måste kännas. Kram och jag lovar att vi fortsätter hålla tummar och tår och allt annat som går att hållas.

Massor av kramar
    Kicki

• taca

Så härligt..skönt att allt såg fint ut....

• Maura

Blir helt varm i hjärtat. Grattis, grattis, grattis

• skattsessan

grattis!
    vad härligt att höra
    kramar

• Future

Åh, vad roligt Bobi!! Grattis! Måste varit en alldeles fantastisk upplevelse.

• cetta

Msn blir alldeles varm av att läsa om ditt VUL ! Jag är så glad att du är kvar här med oss ett tag till så vi verkligen får njuta tillsammans med dig! Vi behöver lite positiva inslag och gläds verkligen med dig!

Kram

• Fiaflopp

Åh min söta vän,om du visste hur jag tänkt på er då jag varit borta och utan dator!!!
    SÅ härligt att läsa att det verkar gå kanoners denna gångKyss

• miss maple

Så roligt att höra.
    Grattis!

• Sleepingbeuty

UNDERBART!!!!! Sköt om dig nu så att du kan koppla av det andra oros molnet innan v 12. Försök att focusera på annat.Och lyft inget..dammsug inga dammråttor...!! Kram och lycka till!!!

Svar på tråden VUL imorgon, håll tummarna....