Testade negativt
Hej!
Testade negativt, tog HCG test i går och det var negativt. Ringde i morse var jätte nervös. Har känt mig gravid, med dragningar och spänningar i hela livmodern och mina bröst med. Mycket mer än de förra gångerna. Så jag har i bland i lyckorus här hemma sagt jepp jag är gravid. Sen kom tvivlet när jag ringde att det går inte, tänkte innan jag ringde vad hemskt min man är på jobbet och jag måste ringa hans mobil och göra honom ledsen. Och det var det, negativt, så klart när jag kände så.. Frågar mig varför detta är 4:e försöket. Tänkte 1,2,3 på det fjärde ska det ske. Kom in på en mycket svår drömskola efter 4:e försöket då jag var på håret också åldersmässigt, precis som nu, tänkte att siffra 4:a var tur för mig. Hade då kämpat mycket innan, och förberett mig precis som nu. Tar också Fragmin för min APC resistens, men läser om en tjej här på nätet som också är APC resistent, men lyckats kurera sig själv med aceletylsyra. Så allt hänger inte på Fragminet även om det är bra och underlättar, också läst att stress kan göra att blodet koagulerar för snabbt (när det koagulerar för snabbt lossnar embroyet). Jag har rannsakat mig själv och ser att det hänger helt enkelt på min självkänsla. Är jag värd att få barn? Så det är där jag får jobba. Har en ordentlig mysig stor bostad i ett lugnt bra område, en jättefin utbildning, en kärleksfull man och massor av bra vänner. Men ser människor omkring mig som mår dåligt har dåliga relationer och ändå får barn. Men de har inte den spärren, som jag måste jobba med, jag måste tycka jag är god nog. Det är djupt, men kom på det i dag när jag grät. Där är lösningen. Hoppas ändå lite svagt att det blir positivt fredag den 13 onde då jag gör ett vanligt test hemma på sticka. Att jag bara var långsam, EGV kliniken sa att det finns några få som är det.