hjälp vad skulle ni göra? hjälp mig nu.
vi ska gifta oss den 14/10, men idag fick jag veta att min man har en son som är 13 år gammal. han säger att han inte visste att sonen fanns. SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA? GIFTA MIG ELLER INTE?
vi ska gifta oss den 14/10, men idag fick jag veta att min man har en son som är 13 år gammal. han säger att han inte visste att sonen fanns. SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA? GIFTA MIG ELLER INTE?
tror du att han ljuger?!...gör han det..hade jag inte gett en femma ens för det giftermålet...hade iaf väntat med det o stallt honom mot väggen ordentligt..
Gör han det inte...jaaa....jag ser ingen anledning till att inte gifta er iaf...han har ju varit sexuellt aktiv innen eran tid också och ett barn blev till utan hans vetskap! Då måste NI bägge o mamman greja detta....
spelar det någon roll att han har en son?
rent praktiskt: han har tydligen inte tagit på sig ett faderskap och därmed inte heller betalat underhåll - är han TVÄRSÄKER på att det faktiskt ÄR hans barn? och inte bara nån som vill sabotera ert bröllop?
sätt er ner o prata om det här ...
Frågan är ju bara; berättade han det till dig direkt när han fick veta det? Tycker ju att det låter lite skumt att det kommer fram några dagar innan erat bröllop... Du måste gå på din egen känsla, kommer du att lita på honom efter det här? För om du känner att du inte kommer det så blir det problem... Hoppas det löser sig. Nu måste jag sova för jag ska ju testa imorgon och jag är jättenervös!! Kram // Loka1
Kräv faderskapsutredning och DNA, det vill väl han med om han nu talar sanning och inte visste nåt om den sk sonen förrens nu..?
Hur fick du/ni reda på det?
Oj det var ju kanske inte så roligt.
Men ärligt. Är det mannen du älskar och vill leva ditt liv med så är det inte en så svår fråga.
Och om din man inte vetat om honom på 13 år så kommer han nog inte vara så delaktig nu heller. Men prata igenom det ordentligt med honom innan så du vet vad du ger dig in i. Och äktenskapsförord är en bra ide.
KOMMER HEM PRECIS NU FÖR EN STUND SEDAN DÅ SATT HAN Å GRÄTT. SEDAN SA HAN ATT HAN VILLE BERÄTTA NÅT. Å SA ATT HANS MAMMA RINGDE HONOM Å BERÄTTAT FÖR HONOM ATT HAN HAR EN SON I BRASILIEN, MEN DET SOM JAG TYCKER ÄR KONSTIGT ÄR ATT EFTER FEM ÅR IHOP FÅR VI REDA PÅ NU. PRECIS NÅGRA DAGAR INNAN BRÖLLOPP.
förlåt!! det blev stota bokstaver.
ja det var det jag sa ju... det här handlar nog om att sabotera ert bröllop - någon finns därute som inte vill att ni ska gifta er...
hans mamma kom med nyheten - hur vet hon det? och vad tycker hon om att ni ska gifta er?
existerar verkligen barnet?
ajg bode först att han skulle försvinna ur mitt liv. men sedan ringde jag till min bästa vän å frågade henne vad jag skulle göra? då sa hon till mig att jag skulle ta det lungt å försöka att prata med honom. å sedan ringde jag till hans mamma å frågade hur hon fick reda på. då sa hon att pojke hade ringt till henne redan två gånger å att han måste ta ansvar för den pojke.
Jag tycker att du ska gifta dej ändå. Lycka till, hur du än gör.
Ts: hur går det? Har ni pratat ut ordentligt och tagit reda på fakta? Tänker ni gifta er på lördag eller hur blir det?
Hoppas det känns bättre nu när du har hunnit smälta det litegrann.
Jag Tycker det konstigt, men visst kan det vara sant.
egentligen spelar det ingen roll vad jag tycker om det.
Ett tips ta ett samtal med honom så kanske ni reder ut det.
Hur han regagerat när du frågar honom om sonen........
Lycka till
Vilket shock besked!!! Förstår att det är ett kniv i hjärtat på dig! Stackarn :(
Men ett barn borde inte ses som något negativt.
Hej! Ville bara kolla om du är fru eller fröken i dagsläget? Hoppas allt löst sig för dig/er.
Mvh // Loka1
hej loka1: )
nu är jag fru Cantilio. vi gifte oss i lördags. å allt var jättefint. jag är så lycklig just nu. tack för att du frågade å kram på dig.
Åh! Grattis! Det är ju underbart med bröllop!
Hoppas allt annat börjar ordna upp sig för er!
Ett stort, stort GRATTIS till er herr & fru Cantilio!!!! Lite avis blir jag ju.... Vill oxå men det verkar ta tid... Men den som väntar på något gott...
Kram // Loka1