hjälp vad skulle ni göra? hjälp mig nu.
vi ska gifta oss den 14/10, men idag fick jag veta att min man har en son som är 13 år gammal. han säger att han inte visste att sonen fanns. SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA? GIFTA MIG ELLER INTE?
vi ska gifta oss den 14/10, men idag fick jag veta att min man har en son som är 13 år gammal. han säger att han inte visste att sonen fanns. SNÄLLA VAD SKA JAG GÖRA? GIFTA MIG ELLER INTE?
KOMMER HEM PRECIS NU FÖR EN STUND SEDAN DÅ SATT HAN Å GRÄTT. SEDAN SA HAN ATT HAN VILLE BERÄTTA NÅT. Å SA ATT HANS MAMMA RINGDE HONOM Å BERÄTTAT FÖR HONOM ATT HAN HAR EN SON I BRASILIEN, MEN DET SOM JAG TYCKER ÄR KONSTIGT ÄR ATT EFTER FEM ÅR IHOP FÅR VI REDA PÅ NU. PRECIS NÅGRA DAGAR INNAN BRÖLLOPP.
förlåt!! det blev stota bokstaver.
ajg bode först att han skulle försvinna ur mitt liv. men sedan ringde jag till min bästa vän å frågade henne vad jag skulle göra? då sa hon till mig att jag skulle ta det lungt å försöka att prata med honom. å sedan ringde jag till hans mamma å frågade hur hon fick reda på. då sa hon att pojke hade ringt till henne redan två gånger å att han måste ta ansvar för den pojke.
hej loka1: )
nu är jag fru Cantilio. vi gifte oss i lördags. å allt var jättefint. jag är så lycklig just nu. tack för att du frågade å kram på dig.