• Älskarlivet

Kom med din bästa Metallica-låt!!

Det pågår just nu en omröstningstråd om vilker som är bästa hårdrocksbandet.... Metallica leder ganska stort.

Vilken är DIN bästa Metallica låt? Skriv ner här så startar jag en omröstningstråd.
    Kul att se vilken låt som är favourit!!

Ett av dom FÅ banden som enbart har bra låtar på sina skivor...

Givetvis är ONE en favvis.... för mig alltså!

• Svar på tråden Kom med din bästa Metallica-låt!!
  • Älskarlivet

Många låtar här osm jag inte trodde skulle vara med. Och några "självklara" som inte är med. KUL!!

• davidian

10 spänn på att det blir nothing eles matters som vinner. nån som törs sätta emot?
    den stora massan känner jue bara till 3 metallica låtar. nothing else matter, entersand man, å sad but true

• Damon

Helt klart ONE!! Bättre finns inte.

Anna & Max
  • MansonDust

Just nu älskar jag No leaf clover.

• Jennie med ie

Oj..... Master of Puppets? Eller kanske Hero of the day? Eller varför inte Blackned. Möjligen Fade to black?? Jag kan inte bestämma!!!

davidian, jag tror du har rätt. The black album är ju en vanlig skiva hemma hos folk som annars inte lyssnar på Metallica.

---- Skjut inte upp till morgondagen vad du kan göra i övermorgon ---
  • Älskarlivet
    davidian skrev 2006-06-10 12:09:47 följande:
    10 spänn på att det blir nothing eles matters som vinner. nån som törs sätta emot?den stora massan känner jue bara till 3 metallica låtar. nothing else matter, entersand man, å sad but true
    Det var så jag tänkte det är därför jag blev så förvånad att lite andra låtar kom med i denna tråden..

Unforgiven är väl hypervälkänd hos dom som inte "lyssnar" på M...?

Sista svängen sen lägger jag upp omröstning imorgon söndag..
Svar på tråden Kom med din bästa Metallica-låt!!