• Hene

3 missfall och 2 utomkveds..fler?

Hej
    jag har haft 3 missfall alla i v6-7 och 2 utomkvedshavsndeskap vilket resulterarde i att jag tog bort båda äggledarna..
    Har börjat med IVF och testade positivt i tisdags..
    jag har nu en fråga är det fler än jag som råkat ut för både missfall och utomkvedshavandeskap?
    Kan det vara så att de 3 första missfallen satt fast i äggledarna och lossnade där ifrån... ngn mer i liknande situation??
    Kramar till er alla som kämpar!!!

• Svar på tråden 3 missfall och 2 utomkveds..fler?
  • Hene

Hej looby.. Tack snälla för svaret och gratulationerna..
    Vad skönt att höra att du läst om utomkveds som stötts ut av sig själv..det skulle vara så skönt om de 3 första missfallen var utomkved oxå så man slapp den här oron med ivf-graviditeten.. men man blir väl inte lugn förrens man har barnet i famnen å då börjar ju andra orosmoment hihih..

Har du kollat dina äggledare? gjort äggledarspolning.. för mitt problem har ju varit att båda varit för trånga... Lycka till

• Hene

Tack snälla för alla lyckönskningar..jag hoppas på hihihi Än så länge har allt gått bra och jag ska få göra ett tidigt VUL 14/6 så så hoppas jag på hjärtljud.. det som är xtra skönt denna gång e att jag slipper alla X eftersom jag opererat bort äggledarna!

Svar på tråden 3 missfall och 2 utomkveds..fler?