• Jess83

Flera Ma varför?

Hejsan.

Jag har en fråga till er som haft Ma.

Jag har precis konstaterat mitt andra Ma

Mitt första upptäktes i vecka 12+1 inget foster fanns blödde ut allt själv.

Mitt andra nu i vecka 9+1 fostret var stort som i vecka 7+3
    inga rörelser och inget hjärta konstaterat ma ska bli skrapad.

Ni som gått igenom flera Ma,har ni fått reda på varför det blir som det blir?

Vad var felet? Fick ni hjälp?
    När fick ni hjälp? Hur många Ma gick ni egenom innan?

*jag gör vad som helst för att allt ska gå bra och vill inget hellre än att få barn,varför blir det som det blir*

• Svar på tråden Flera Ma varför?
  • Jess83

har prövat där oxå men inte direkt många som svarar Kanske kommer Tack ändå

• Jess83

Tack Jag ska prata med dom om det... och hoppas att jag kanske får hjälp till redan nästa graviditet..

• Jess83

Astridester: Ja vi får kämpa på annars får vi väl be om hormonbehandlingar det har jhu funkat för dom flesta... Ska fråga läkarna om det idag ska dit om en timme blir kanske skrapad på en gång *nervös*

• Jess83

Jesse tog ganska fort för oss att bli gravida sist bara 4försök...

Men jag tror det är olika vissa blir gravida direkt efter och vissa tar det tid för hoppas vi inte behöver vänta för länge lycka till till båda

• Jess83

Jesse snart så, ge inte upp Jag håller tummarna för er..

Har du blivigt skrapad? Jag ska snart till KK och är nervös...

• Jess83

Har läst att vissa söver dom och vissa sprutar dom in bedövande medel i slidan på... aj aj då vill jag hellre bli sövd.

Hoppas på det

• Jess83

får jag ha din dikt på min sida?

• Jess83

Hejsan.

Jag var hos KK idag och ska tillbax på lördag/måndag o få tabletter som ska driva ut mitt Ma .

Någon som har erfarenhet av detta??

Hade hoppats på att få bli skrapad men dom tyckte detta var bättre och säkrare.

Hatar att blöda blödde ut mitt förra Ma av mig själv,det tog över en månad och gjorde Väldigt ont!

Kramar

Svar på tråden Flera Ma varför?