• saraseal

När kommer Posten hos er?

Åh jag väntar på att Posten ska komma.. När kan den komma tro.. Gråter Cool

Mvh Sälen =)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När kommer Posten hos er?
  • mammatillpojkar

mellan halv 12-12.. tycker att det är väldigt sent.. där vi bodde innan kom posten mellan 9-halv 10!

• miagbg

Vid 10.30. Men denna veckan får jag inte kolla posten innan min sambo kommer hem för han väntar på något som jag ska få på morsdag! =)

• SysterBus

Får oftast post TVå gånger om dan. Först mellan kl 9-10 och nästa kommer mellan 14-15 tiden. Har ingen aning om varför...

• Uncia

ofast runt 10.00.
    där jag bodde förr kunde det dröja tills 11.30. vi bodde på en lång gata med sista nr.

• Miramis 1980

Oftast mellan 12-13. Beror på om man bor i början eller slutet på distriktet *s*
    Har själv jobbat som brevbärare, rätt gött jobb; motion, friskluft och rätt fritt ! =)

• Miramis 1980

Miss Kay: Det kan inte vara typ Posten första rundan och Citymail andra då ? Två gånger i veckan kommer Citymail till oss så dom dagarna får vi ju brev i två omgångar...

• Venus

Det hela beror på
    Posten har blivit "lata" och kommer numera oftast inte förräns 14-tiden. Innan årsskiftet så kom de alltid innan klockan 11. Vet att de gjort om rundorna och att det är därför.
    Sedan har vi CityMail, de kommer oftast knepiga tider Det hela beror lite på hur mycket post de har att göra med. Har de lite så kommer de vid 11-tiden och har de mycket att göra som när Göteborgs Energi ska ut Ja, då kan det hända att de inte kommer förräns framåt 15-16-tiden...

• Kajsan

12.10 varje dag, brevbäraren smäller i hissdörren så att man hör honom direkt.

• Cecci78

Strax efter 9, antar att vi är bland de första husen i distriktet, där vi bodde innan kom posten mellan 12-14... sent!

• AW76

Oj, det är så olika! Får den aldrig tidigare än 11 iallfall. Men vanligast är nog 13-14, det kallar jag sent! Ibland dimper den ner ännu senare.

• SysterBus

Busmamma80: Jo så kan det ju vara! Jag vet inte om posten komer kl14 varje dag, är bara ledig vissa vardagar ibland.

• Theodoris

Jag röstade på 12-13 för då brukar den komma. Men ibland blir det senare

• saraseal

idag har den inte kommit än iaf =) väntar hm packet med sommarkläder.. men det är ganska kallt ute.,.. var varmt när jag beställde =)

Mvh Sälen =)
  • Grisa

Jag vänter me på posten...det brukar komma reklam vid 12..sen vid ett kommer lite reklam till och eventuellt något spännande brev till mig

• Samantha

11-12 någon gång. ibland även 12.30

• saraseal

idag kommer det hmpacket igen =)

Svar på tråden När kommer Posten hos er?