Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)
ja du hoppas verkligen på det....
men självklart så håller jag på er andra oxå... men det gör jag ju hela tiden
ja du hoppas verkligen på det....
men självklart så håller jag på er andra oxå... men det gör jag ju hela tiden
Emmiz:
Grattis det där lät ju jättepositivt!!
Emmiz:
jag håller verkligen tummarna för er nu.... att det får fungera på direkten..
Emmiez:
Men jag tror att anledningen till att inte jag har blivit gravid är för att jag hoppats och brytt mig för mycket....
men om jag fortsätter hoppas och bryr mig lika mycket... fast för dig och du gör det samma för mig så blir vi kanske gravida båda två...
nej, vi har inte varit på utredning.. får ju inte ställa oss på kö förrän i februari nästa år.
men vi vet ju att tekniskt sett kan vi få barn tillsammans eftersom det gått tidigare. Men vi vet ju inte om det har inträffat nått sen.
Men ang. min plan så kan man ju alltid hoppas!
jo eftersom jag inte får nån hjälp från sjukvården så måste det ju ta sig den naturliga vägen.
tydligen så har västerbottens läns landsting en regel att man måste dels ha försökt i över ett år... och då spelar det ingen roll om man har regelbunden eller oregelbunden mens... sen så måste man vara minst 23 år... och eftersom jag inte blir 23 förrän i slutet av feb nästa år så blir det heller ingen utredning förrän då heller...
yepp... här är det tydligen åldergräns på barnlöshet... men men.. tyvärr kan jag ju inte göra så mycket åt det
precis...
och om jag känner personligen på mitt fall så fattar jag absolut inte det där... jag som har barn och som de vet kan få barn borde i alla fall få en utredning för att se att inget har blivit fel... sen kan jag vänta med eventuell hjälp till jag är 23 (fast nu får ju inte jag nån hjälp)..
men jag tycker det är löjligt redan från början med åldersgräns
hej... nu tar jag en paus från familjeliv.... känner att i nu läget blir jag bara deppad här av alla gravida. Men jag kommerväl tillbaka nån gång för att de hur det går för er.. och berättar hur det går för mig.