Inlägg från: Kenzie |Visa alla inlägg
  • Kenzie

Norrköpingstråden del 7

Haha nu är jag trött. Nu ska det va rätt.

CG Nkpg
    , Christine 24år, gravid med bf 23/7*

Concordiafl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.

ericas mamma Tessan 21(22i höst)Erica snart 6mån (060202)fästman Henka 29

Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.

Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26

luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.

1malle (Malin) 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år

Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästman Johan 31 år. + styvson Erik 10 år i september.

Matilda86 Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)

M G Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år. 

Minimalla (Malin) 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

Tindrande (Linda) 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26

Älskade ängeln Susanne 27, Cornelia snart 6mån (060124), sambo Mikael

• Kenzie

Vi pratade om olika badplatser på en fika för ett par veckor sen. Men såklart har jag glömt allt vad vi sa
    Finns det någonstans där man kan åka så att vovven kan följa med och ta sig ett dopp? (Har för mig att någon nämde nått om ett ställe förbi Åby?)
     Antingen en badplats där hundar är tillåtna, eller vid nån sjö där det inte är någon riktigt badplats (alltså där kommunen inte ordnat men bryggor och så).
    Hoppas ni förstår min något konstigt formulerade fråga

• Kenzie

Grattis Nanny Ogg!!! Hoppas allt gått bra. Fint namn på tjejan

lycra: Jag går till Mates, eller jag har bara varit där en gång. Men jag lär defenitivt bli stammis. Jättetrevlig och kunnig personal. Men smakar det så kostar det Har även hört att Roots ska vara bra.

• Kenzie

Kaya: Jag vet inte riktigt vilken planlösning det är på den gatan, men här är det inga fönster på hörnhusen. Men det är inte mörkt vid matplatsen iaf
    Kul om du flyttar hit!

• Kenzie

lycra: Hmm..jag betalade 1100 för klipp, sling och färg. Men kanske 400 för endast klippning.

• Kenzie

Jag kommer imorrn iaf.
    Men har inget förslag på vart vi skulle kunna ses. Vi får kanske vara optimistiska och tro på fint väder

• Kenzie

Muffins o choklad är ju så litet, svårt med barnvagnar där. Hugo vet jag inte vad det är...
    Men nånstans måste det ju finnas?

• Kenzie

Japp jag knatar också bort till färjagården, kanske blir något sen bara för vi har besök här innan 

• Kenzie

Ja tack för fikat. Skönt att vi slapp terroristfåglarna idag

Vi diskuterade ju en ev. utekväll och pratade om den 10:e augusti eller någon annan dag den veckan. Funkar det för er? Roooligt att gå ut och parta lite

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7