Inlägg från: concordia |Visa alla inlägg
  • concordia

Norrköpingstråden del 7

* Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
    * Christine 24år, gravid med bf 23/7
    * Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
    * Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26
    * Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästaman Johan 31 år.
    * Malin 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James
    * Concordia på fl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.
    * Malin 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år

• concordia

Hallå nu är vi hemma igen från kryssningen!

Nanny ogg GRATTIS till tösen!! Skrattande

• concordia
    Minimalla

Vi har haft det jätte bra.. men nu är ja vääääldigt trött kunde inte sova så mycket på båten. Glad 

Lindahls fiket på repslagaregatan var ju bra tyckte ja, det kan ju va en ide istället för peters.
  • concordia
    lycra Jag har bott både för hsb, malmstaden, hnab och borgs och ja ser ingen skillnad med dem de har vart bra att göra med allihopa! Lycka till Glad
  • concordia

Den 10 augusti blir super bra! *party* Skrattande

• concordia

Haha! Ja just det * super * det brukar man ju kanske göra Flört

• concordia

CG lycka till nu vi väntar med spänning här att få höra vad det blev! Säg lycka till! till din sambo med det ´kan han oxå behöva Flört Kram på er

• concordia

Tingan Ja det finns hörselskydd till bebisar ja köpte mina på clas ohlson för 69:- har ja för mig de kosta.. sen har babyproffsen och Matilda sa ju nått ställe oxå där hon hade köpt. 

Det här med att de skriker på kvällen!!? Ja säg det.. man får testa sig fram Ella kunde få sådana här panik skrikningar på nätterna och vad man än gjorde så hjälpte inget. men till slut somna hon..  Många har ja sett kallar det för nattskräck men vad det beror på vet nog ingen direkt det hör nog liksom till uppväxten.. men om du har prövat allt som att mata byta blöja och så...  och han inte drar upp benen högt som magknip så finns det nog inte så mycket annat att göra än att ge din närhet och försöka få honom att somna om! Lycka till nu!!  Se om du kanske kan få några andra goda råd av nån annan.. för detta är utifrån min erfarenhet ( alla är ju inte lika) Glad

• concordia

Ja en avskedsfika måste vi ju ta, ja kan när som i veckan!Glad

• concordia

Fika på onsdag kl 13.00 blir jätte bra! Glad    Färgargården??

• concordia
    KisseKattmamman

Grattis! till förlovningen..  Skrattande Hoppas vi kan ses snart!
  • concordia
    Tingan Du borde ha fått barnbidraget den 20 juli om inte så ring till försäkringskassan!

Kenzie "Tråkigt"  Hoppas det löser sig så snart som möjligt, om du behöver prata så finns vi här för dig!
  • concordia
    CG Nkpg GRATTIS till pojken!! Skrattande

Vi syns på Färgargården kl 13.00..
  • concordia

Just det ja har ju glömt att säga att Ella går helt själv nu! Skrattande Tog första promenaden igår..

• concordia

Tack för idag på fikan! Nu har vi vart och shoppat lite mat så nu ska ja vila lite Glad

• concordia
    Matilda86  Men lilla stackars Ester hoppas ni får den hjälp hon behöver snabbt för öroninflamationer är inget kul. Krya på dig lilla Ester!
  • concordia

Grattis till första tanden Ester Skrattande

Dagis har ja inte koll på här i stan, men man bör va ute i god tid. 6 månader innan får man söka va ja har förstått. Om barnet ska börja på hösten är det lättare att få det dagis man vill ha än på vårkanten.. Min tösa ska börja nu i september och vi fick det dagis vi ville ha, de har tydligen platser kvar oxå!

Lycka till

Fika nästa vecka?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7