Inlägg från: concordia |Visa alla inlägg
  • concordia

Norrköpingstråden del 7

Matilda ja har mitt stjärntecken tattuerat på rumpan Skrattande Ville bara testa hur det kändes så ja satte den där! Men ja satte den där enbart för att alltid kunna dölja den. I mitt fall så vill ja INTE ha fler tattueringar tycker inte det är så fint att smycka sin kropp på det viset! Gjorde ont där neej det tyckte ja inte det gjorde så mycket fett där haha Flört

Fikan får vi se om ja kan komma beror på vilken dag ja ska till smultronstället med min arbetskamrat.. men bestäm ni en fika dag så får vi se om ja och Ella kan dyka upp!!

Natti natti mina vänner sov gott!!  Glad
  • concordia

1malle
     Ja tack så mycket det hoppas ja med och så vill vi ha soool..  Cool
    Och träffas vi inte så får ni och alla andra ha en riktigt trevlig midsommar Glad

• concordia

Vi kan inte komma imorgon.. åker till sörping istället! Skrattande Glad midsommarCool

Badprinsessan   Usch vad jobbigt med en sådan läkare när man har gått igenom så mycket tråkigheter hoppas ni kan få någon bättre.. Styrke kramar till er och en trevlig midsommar!

• concordia

Japp det finns garvidyoga brukar se annons om det i NT..

• concordia

Vår midsommar var bra solen sken fast det kunde vart lite varmare Glad Åt sill och potatis och på kvällen grilla vi tog en sväng om runt midsommar stången oxå! Ja fick i mig lite för mycket vin så ja fick åka Gustavsbergslinjen ett varv! men ja mådde inte ett dugg dåligt på midsommardagen som tur va..   Jaja hur ska man sumera detta kort och gott en vanlig midsommar med liiite för mycket vin Flört

• concordia

1malle!! Det är inte Mamma Fias bild utan MammaFia *hihi*Glad

• concordia

Ja jag går till Peters idag inte så skönt ute idag! 13.00Glad

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7