Inlägg från: Minimalla |Visa alla inlägg
  • Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Har inte hört något om vädret, men för mig funkar Färjargården kl 13 fint. Kan iofs närsomhelst och varsomhelst.... nästan... jag har inte heller nåt liv .

• Minimalla

Ja, det var jättetrevligt fika idag, förutom terroristfåglarna förstårs .

Nanny Ogg, oj vad spännande. Din lilla bebis lär ju vara yngsta gästen på bröllopet, för självklart kommer liten innan det blir dags för någon ingångsättning . Lycka till!

• Minimalla

Jag fikar gärna på onsdag

*Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
    *Christine 24år, gravid med bf 23/7
    * Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
    * Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26
    * Malin 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

• Minimalla

Oj då... samtidigt... jag fixar...

* Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
    * Christine 24år, gravid med bf 23/7
    * Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
    * Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26
    * Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästaman Johan 31 år.
    * Malin 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

• Minimalla
    Kaya, till ungdomarnas försvar kan jag säga att de är världens trevligaste tjejer! Känns inte alls som det är så stor åldersskillnad, fast de kanske inte håller med... Generad Att vi har småbarn allesammans gör ju att man har det mest centrala i ens liv gemensamt.
    Jag är sugen på att flytta till Klockartorpet, håller på och bearbetar sambon lite . För tillfället bor vi i norrtull inne i stan, längtar efter lite gräs under fötterna...
  • Minimalla

Grattis Nanny Ogg! Jättefint namn hon fått lilla tjejen. Hoppas ni mår bra, ser fram emot att få träffa er när ni har ork och lust .

Jag klipper mig på M & co, det kostar ca 300 kr. De är jättebra och gulliga de som jobbar där.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7