Norrköpingstråden del 7
Grattis Concordia!
Igår kväll var jag och mamma ute och plockade smultron, och jag blev så myggbiten så det är helt sanslöst. Fick en på ögonbrynet så idag ser jag ut som ett miffo med helt uppsvällt öga....
Grattis Concordia!
Igår kväll var jag och mamma ute och plockade smultron, och jag blev så myggbiten så det är helt sanslöst. Fick en på ögonbrynet så idag ser jag ut som ett miffo med helt uppsvällt öga....
Hallå hallå!
1malle
vår lilla tös klarar faktist värmen jätte bra, fast jag får amma henne lite oftare.
Imorgon åker vi iväg med båten 1 vecka, ska bli sååååå skönt.
Så jag får fika nästa vecka.
Isabelle har blivit en riktig tjockis, när vi var sist på bvc, 8 veckor, så vägde hon 6100....en riktig buddhalina har hon blivit.
Kram på er!
Nu är vi hemma från slussande och segling, och oj så härligt vi har haft det!!!
VARMT, men kvällarna har varit gudomliga, och dopp från båten hjälper gott!
Nån som vill fika nästa vecka??
Jag kommer också idag Men denna gång får Fredrik ta vildfisen.
Som det ser ut nu så är det ju fint ute.....får se om jag har tålamod att stå i kö denna gång då.....
Ja, tack tjejer!
Jag fikar också gärna igen.
Vi gick och tog en stoooor glass på halvars efter fikan, Gabriels vagn var FULL av glass.....så nu ligger tyget i tvättmaskinen.
Jag tänkte på det där med scrapping....om nån är intresserad så kanske vi kan dra ihop nåt, och träffas nån kväll då och då hemma hos nån och scrappa
Hej Kaya och Välkommen!
Matilda
Scrapping är när man gör fotoalbum
www.scrappiz.se/index.php&func=viewpub&tid=13&pid=23
Finns 2 bilder i mitt galleri....jag har nyss börjat.
Kenzie sa att hon ville börja, tänkte om det kanske fanns fler här inne som håller på.....
*Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
*Christine 24år, gravid med bf 23/7
* Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
Funderar också på det där med badplats. Var på lindöbadet här om kvällen, men det var så äckligt där med en massa algblommning, så där vill jag inte bada.
Och vill inte bada i nån utomhuspool.
Måste man åka ut ända till arkösund, eller finns det nåt närmare?
Idag var vi för övrigt till mjölby, där min lillebror nyss flyttat med sin tjej......gick in i köket och skulle fixa fika, öppnar deras kylskåp, där inne finns ett paket smör, saft och ketchup.
hm...... tittar i skafferiet..... 3 pkt nudlar, tomatkross och flingor......
Hallå.....är det inte dags att köpa lite mat??? frågade jag
nja.....har bara 3,50 kvar..... flinar han
Så jag och gubben tog med dem till affären och handlade mat åt dem *s*
Skitunge!
Den som ligger rätt långt nere på drottninggatan då.....
kommer inte ihåg vad det heter bara.....
Hej hej
Jag känner mig inte redo att lämna Isabelle ännu känner jag, så det får bli lite senare.
Tänkte på det här med ersättning, kan man ge en måltid bara sådär, eller måste man vänja dem?
Tänkte på om man vill ta ett glas vin nån kväll.....har fått svårt att pumpa, får as ont nämligen.