• M G

Norrköpingstråden del 7

1malle: Nu blev Sebbe lessen för att du glömde bort honom...
    ---------------------------------------------
    Jag fikar jäte gärna på ons kl 13! Jag borde absolut vara helt frisk tills dess
    -----------------------------------------------
    * Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
    * Christine 24år, gravid med bf 23/7
    * Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
    * Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26
    * Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästaman Johan 31 år.
    * Malin 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James
    * Concordia på fl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.
    * Malin 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år
    * Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.
    *luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.
    *Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år.

• M G

1malle: Haha, vi får trycka egna klubbjackor till våra barn som dom kan ha till sina trehjulingar. Hur sött skulle inte det se ut? Vad ska dom heta? Klockers babies?

• M G

Bra att du ordnade upp det Kenzie
    Jag fudnerade också på att det vore bra om man skrev in användarnicket så man kunde koppla ihop rätt person till rätt nick.

• M G

Haha, behöver man inte vara gammal för att ha svårt med
    Jag minns ju inte ens vilka jag har träffat! Lite pinsamt att gå fram o presentera sig o så säger den andra: jo men vi har ju redan träffats...
    El så är jag hyffsat säker på att jag träffat personen redan så jag säger bara hej o verkar ohyffsad

• M G

Nanny ogg: GRATTIS!!!! Tycker också det ska bli skoj att få se bilder på underverket sen!

Ang frisör så måste jag säga att jag inte har kommit iväg o klippt mig än sen vi flyttade till Norrköping... t.o.m inte sen vi flyttade till Vikbolandet ens o det var över 1 år sen...

• M G

Jag ahr inge reservplan... jag känner itne till så många ställen här där man kan ha barnvagn o så med. Men oavsett var det blir så kommer jag garanterat imorrn! Äntligen!
    Och bli inte bekymrade om jag hostar o så, jag lovar att det inte smittar längre. Och det är knappt att jag hostar.

• M G

Hörrni allihop!
    Har ni tänkt handla på MIO inom någonlunda snar framtid? Vi har 5 st 1000:- presentkorts checkar om nån är intresserad av att köpa lite billigare?
    Alla 5 = 5000:- för 3800:-
    Eller 1000:- för 800:- st
    Eller känner ni nån som ska handla på MIO? Vi vill hemskt gärna sälja presentkorten då vi inte har nån nytta av dom! Obs! Gäller enbart på MIO i Klocket.

Och så ang fikat:
    Men om det blir regn, ska vi strunta i fikat den här gången då el? *hoppas på sol*

• M G

Vi får se om vi kommer... Sebbe kräktes imorse o det var inte maten utan ren o klar vätska, det kom minst sammanlagt 50 ml upp. Han är pigg o kry för övrigt, men vi får se. Jag har hängt över telefonen till bvc nu i 1 timme (under deras teltid) men det tutade upptaget varje gång, så till slut ringde jag vårdcentralen o hon skulle prata med bvc-sköterskan så hon ska ringa upp. Sen får vi se vad hon säger. Säger hon att det inte är nån fara för Sebbe el att det inte är något som kan smitta (vill ju inte riskera att ni ska få nåt isf) så kommer vi.
    Han har ingen feber heller.

Men jag hittar inte till Färgaregården! Är det inte lite långt att promenera dit från Klocket?
    Får seom jag hittar nåt på Eniro... ingen som vill ha prommis sällskap annars?

• M G

Jag har nu äntligen pratat med bvc-sköterskan. Hon sa att det inte var någon fara o att det inte kunde smitta. Ev var han lite förkyld o att det var slem i halsen som kom upp.
    Så vi kommer!

• M G

Jag vill också säga tack till allihopa!
    Det var jätte trevligt!

Nu har vi varit o handlat NAN2 o Sebbe har redan fått en måltid med 30 ml NAN2 o 60 ml NAN1, hoppas det hjälper sen

Det avr jätte skönt att få ventilera med er

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7