Norrköpingstråden del 7
Tack för idag!
Stella har precis badat lite och skrattar gott åt pappas pussar på magen i soffan.
Schysst med mera fika - jag kräver potatis!
Tack för idag!
Stella har precis badat lite och skrattar gott åt pappas pussar på magen i soffan.
Schysst med mera fika - jag kräver potatis!
Kenzie, jag är fortfarande med på fika imorgon. Hoppas det blir fint väder. Var det 12 på Färjagården eller?
Tack för trevligt fika!
Tindrande, usch vad jobbigt... hoppas det inte är något allvarligt, det händer ju faktiskt att det beror på just vax eller annat grejs i vägen. Håller tummarna för att den nya mätningen går bra.
1malle, skönt för er att få sova... Stella tycker att dagen startar kl 5, själv tycker jag det är lite tidigt... särskilt när man varit vaken varannan/vartredje timma... gääääsp!
Hurra för Sverige och Ljungberg! Måste erkänna att jag tvivlade ett tag...
Jag har en groda på axeln... ja en tatuering alltså
Vilken värme, puh! Tog med mamsen till färjagården idag, hon var imponerad. Igår var hon barnvakt åt Stella så vi fick ha lite barnledigt. Mycket trevligt!
Friskis har inte gravidyoga, bara mammabarngympa. På mvc på vrinnevi finns anslagstavla med lite olika gravidyoga-kurser.
Hej! Vi är fikasugna .
Midsommar var mer än lugnt. Vi firade inte ens en gång, åt lasagne och festade loss på en alkoholfri öl... tjohoo! Midsommar i stan är ganska så meningslöst tycker jag och vädret var ju inte mycket att hurra för så det blev midsommar framför tv:n.
Vi fikar gärna på onsdag, 13 passar fint!
Stort grattis Mamma Fia, vad roligt! Det tog sig på en gång då... förklarar väl varför du mått illa på sistone.
1malle: jag kommer också gärna, så jag hoppas det blir av .
Ja, Peters låter ju som ett vettigt alternativ idag .
Ja dom tar kort på Peters