Inlägg från: Kenzie |Visa alla inlägg
  • Kenzie

Norrköpingstråden del 7

Va kul då blir vi några stycken iaf. Ses sen då! Nu ska jag ut med hunden i ösregnet *suck*

• Kenzie

Grattis badprinsessan! Gud så kul!!! Håller tummarna för att allt går vägen

• Kenzie

Vi fikar gärna imorgon. Hoppas på sol!!

Unsan: Min BM sa att man får komma in på samtal ang. igångsättning senast 15 dagar efter BF, men om allt ser bra ut kan man få gå några dagar till.

• Kenzie

Det blir inget fika för oss idag. Jag har superont i halsen och känner mig allmänt hängig, så jag stannar hemma för att kurera mig. Hoppas ni får det trevligt

• Kenzie

Någon som vet nån bra fotograf i Norrköping? Tänkte få lite bilder tagna på Theo

• Kenzie

Okej tack för alla tips. Då ska jag kika runt lite

Grattis Unsan!! Hoppas hela familjen mår bra. Bra att du fyller på med lite fler pojkar här

• Kenzie

Jag kan inte måndag.
    Men är någon öppet på tisdag? Är det inte röd dag?
    Annars funkar onsdag för mig

• Kenzie

FridaE: Japp där får du göra VUL men det kostar ju såklart. Tror att MVC inte är alltför omöjliga om du känner dig orolig, ring och fråga. Jag fick ett VUL på min isnskrivning (vilket iof var i Katrineholm, men iaf).

Vill också understryka hur skönt det vore att ha haft med sig öronproppar till BB, så fort man äntligen höll på att somna så började antingen någons barn vråla eller så tryckte någon på larmknappen. Så det blev inte mycket sömn på BB för vår del trots att vi låg i enkelrum. Slår också ett slag för rockarna man får, enkla att amma i och smidiga när man för femtielfte gången på en timma var tvungen att byta binda.

Jag undrar som Matilda om det blir fika imorrn?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7