Inlägg från: Kenzie |Visa alla inlägg
  • Kenzie

Norrköpingstråden del 7

Men vi kanske kan ses på fredag då? (För det är väl ingen röd dag?) Jag är såååå fikasugen!

Jag tänkte höra med er som har koll på stan, vilket babysim som ligger närmast mig, elelr som är smidigast att ta sig till. Jag bor i Klockaretorpet och åker kommunalt.

• Kenzie

Matilda: Tack Då ska jag slå en pling dit imorrn och höra om det fins nån plats kvar...antar att det är fullt...men det borde väl gå att sätta upp sig på nån lista?

• Kenzie

Tindrande: Ja absolut, gud så mumsigt!

Men då säger vi fika på fredag vid 13?

• Kenzie

1malle: Han klarade teorin men har inte fått uppkörningstid förrens den 14:e. Så jag hoppas evrkligen han klarar det, börjar få lite panik här utan bil!
    Hemma hos mamsen var allt bara fint, skönt att slippa laga mat. Men vi saknade David en massa, det är inte hälsosamt att vara borta från varandra så länge.

Allt bra med er? Vi får ta och dra ihop en klocketfika snart tycker jag. Nu är vi väl fyra som bor här (räknar med MG också)?

• Kenzie

Men tjejor vad tror ni om att ändra tiden till förmiddagen? Jag får nämligen besök på eftermiddagen (iof ganska sent på e.m så jag kan ses kl 13 också). Typ kl 11? Då kanske det är fint väder också så vi kan ta färgagården....

• Kenzie

Ja just det.
    Hmm....men då gör vi som vi sa. Fikar vid 13 så tar vi en sushi-lunch innan. Vid 12 eller Tindrande?

Funkar det för alla?

• Kenzie

Hmm...jag vet vart sushistället ligger...tror jag. Men frågan är om jag hittar dit imorrn *s*
    Matilda vi kanske kan mötas upp nånstans så jag inte irrar iväg åt helt fel håll

• Kenzie

Men ska vi skippa sushi idag då och bara fika? Så kan vi ju ta sushilunch nästa vecka.
    Ska vi fika 12 eller 13? 12 funkar bäst för mig iaf...

• Kenzie

Japp Peters blir det. Inget kul väder för Färgagården idag tyvärr

• Kenzie

Hihi...jag missade faktiskt att du frågat en gång innan. Så det var inte med flit

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7