• M G

Norrköpingstråden del 7

Ja, vad säger man om sånna personer som skriver så som hon gjorde (om inkomster)... Här har jag o sambon sammanlagt 16.000:- efter skatt, inte lätt att få ekonomin att gå ihop här inte :-/

Nu skriker lilla Sebbe så han är knallröd om ansiktet o svetten bara rinner om honom. Hes har han blivit också då det pågått ett bra tag nu Min stackars lilla pojke. Vi har försökt allt känns det som. Att jag kan skriva här nu är bara för att sambon har tagit honom en stund nu så jag ska kunna lugna mig. Nu hostar han också för att han skriker så mkt.
    Jag har fått så mkt råd o tips om vad vi ska göra, men ingenting fungerar.
    Min stackars lilla baby, hoppas det går över snart...

• M G

Inte bara bredbandsbplagen som kan strula... Telia är också ganska duktiga på det Vi får se hur de klarar av våran flytt nu :-P

• M G

Grattis Unsan till pojken!!!

Tindrande: jag vet faktist inte när mina stygn försvann. Men när jag var på kontroll ca1 mån o 3 veckor efter förlossningen så var dom borta.

• M G

Hej alla!
    Nu har jag missat flera sidor o orkar bara inte läsa igenom allt, så jag hoppas jag inte missat nåt viktigt
    Vi har precis flyttat o varit utan internet fram till idag.
    Kan ni tänka er hur roligt det är att i denna värme bära runt på tunga möbler o kartonger???
    Jag har druckit hinkvis med vatten kan jag säga...

Den här veckan eller nästa vecka är nog uteslutet med fika då jag behöver ta igen mig (o Sebbe också ) men sen följer vi jätte gärna med! Vill så gärna se hur stora era allas bäbisar har blivit! Dom växer ju så massor på så kort tid!

• M G

LJ80: GRATTIS!!!!
    Säg till när du har lagt in bilder i fotoalbumet!

• M G

Kenzie: Jag förstår dig! Jag vill också ha en tatuering. Har ingen alls, men det beror på att jag aldrig haft råd med nån.
    Jag hoppa sha pengar till det nu till hösten för då jäklar blir det av!

• M G

Jag följer gärna med o fikar, men kan inte på tis, men ons är ok för mig. På tis ska vi till Stockholm o blir borta hela dagen. Jag ska troligtvist tävla med min hund också på kvällen, så ni får hålla tummarna

Matilda: jag är också livrädd för att det ska göra ont, men jag är nästan helt säker på att man får ha Emla på innan man tatuerar sig. Det ska ju bedöva området. Annars vet jag inte om jag vågar Haha...

1malle: jag ska också in o rösta på dina pojkar, men hur vet jag vilken som är din bild?

• M G

1malle: nu hittade jag vilken som var din bild... men dessvärre klantade jag mig totalt. Jag klickade på nr 12 o skulle klicka på >röstavisa resultat

• M G

Men? Vad hände med resten av texten jag skrev på förra inlägget?
    Aja, det skulle stå:
    ...klickade på >visa resultat

• M G

Tingan: jag var också jätte spänd inför att få träffa våran lilla pojke för första gången. Men det kändes ändå väldigt naturligt när man var på BB. Helt plötsligt var jag en mamma o har en son! Helt otrolig känsla!
    Då kändes det som om jag varit gravid hur länge som helst, nu känns det som jag varit mamma under hela mitt vuxna liv

Blir det alls fika imorrn, el var det den som var igår?

Badprinsessan: Jag hoppas det gick bra idag. Inte skoj med tråkiga läkare... jag har också haft min beskärda del av sånna.

luull: Hur gick det på ul??

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7