Inlägg från: Matilda86 |Visa alla inlägg
  • Matilda86

Norrköpingstråden del 7

11.30 det ska jag lägga på minnet=)

MG: Ester är precis likadan, trots att hon äter NAN. Men ¨frånoch med igår lägger vi henne på mage, då vaknar hon inte av knipet för hon är precis likadan, hon kan somna, så kniper det och hon blir hyterisk och sen kommer det pruttar, vi rapar henne extra noga nu...typ 5 ggr under en måltid och det har gjort STOR skillnad.

Mage är inte bra att ligga på jag vet men hon ligger ju ändå på mackes bröst hela natten annars och då ligger hon oxå på mage. så vi kör på det fast hag får dåligt samvete. Nån annan bebis som har sovit p mage??

HEJJA Carola=) Finland?? nee den e ju as dålig...jag tycker humm..Litauen?? We are the winner of de euorovision;)

• Matilda86

minimalla: Va kul med babysim. jasså har din "man" redan tröttnat på er lilla StellaFlört. Tur att du var där och rädda henne. Nee skämt o sido hoppas hon tycker det är kul.

Kissekattmamman: Ooo det låter som en trevlig resa *avis*

Hoppas vi ses imorron alla=)

• Matilda86

Lika trevligt att fika med er=)

Kenzie: Jag fikar gärna i veckan.

1malle: Man kan inte alltid vara på topp=( hoppas allt gick bra hos läkaren eller så bra det kunnde gå iaf.

• Matilda86

Kenize: Jag tror att det är babysimmet vid korpen i gamla lassarettsområdet...du går av spårvagnen en hållplats innan söder tull när du åker spårvagn från klcoket.
    Jag tror att jag kan på fredag=)

mammafia: Det skulle va toppen=) tack!

sued: Tack själv. O vilken tur det ska jag hälsa henne då blir hon glad=)

• Matilda86

1malle: NAE!! Stackare...usch vad hemskt, vi har lagt in alla bilder på vår dator mina föräldras och mackes föräldrar. Jag vet att man kan få tillbaka dem på nått sätt men då kostar det typ 6000 mrn det kankse det är värt?? ooo lider verkligen med dej.

• Matilda86

För mej funkar det...gärna 12 men fika lr sushi spelar ingen roll, ska iväg vid 14 men bestäm ni!

• Matilda86

mammafia: ja jag kommer på fikat, jätte snällt om du atr me det. Sov gott så se v imorron "allihop"

• Matilda86

Oj blev det 12? jag tittar in vid 13. nu ska jag skynda mej hej hej...

• Matilda86

badprinsessan: GRATTIS!!!Glad Hoppas allt går vägen och att du har en bebis om 9mån=)

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7