Inlägg från: Mamma Fia |Visa alla inlägg
  • Mamma Fia

Norrköpingstråden del 7

Guldstjärna: Min Emilia är allergisk mot ägg och mjölk. Fick veta det 2 dagar inan julafton så jag vet vad du får gå igenom nu. Nu har vi kommit in i rutiner med allergin men det är verkligen inte skoj. Jag som fortfarnade ammar får ju oxå lida. Men vad gör man inte för sina små =) Hoppas att det går bra!!

Grattis badprinsessan!!

• Mamma Fia

Matilda: Nej då ingen fara!! Det var ju två små burkar och en beskrivning om det så det var ingen fara!! Du får det nästa gång =)

• Mamma Fia

Grattis Unsan!!

Blir det någon fika i veckan som kommer?? Är lite sugen på en fika och hoppas att vädret är fint så vi kan fika på Färjagården =). Jag kan mån - ons. Sen på torsdag tar ju lillebror studenten... =)

• Mamma Fia

Nu verkar det ju vara fint väder än så länge... Vart ska vi ta fikat sen då??

• Mamma Fia

Tack för den trevliga fika stunden. Vi klara oss från regnet i alla fall. Ser fram emot nästa fika =)

• Mamma Fia

Jag fikar oxå gärna. Det ska ju var fint väder hela veckan så färja gården är väl bra att fika på då?! Kan alla dagar utomi morgon då ska jag bada och fira Lollo (hon som har varit med ett par gånger) Hoppas att alla har det bra i den heta värmen =D

• Mamma Fia

Jag kunnde ju komma alla dagar utan i morgon eftersom lollo fyller. Men jag hoppas att ni andra får det trevligt.... =)

• Mamma Fia

Jag och min lillasyster kommer på fikat oxå!!. Ses vi sen då =)

• Mamma Fia

Tack för fiklat, Vi frös så dant så vi gick ju tidigare =) Frusna av oss. Men jag hoppas att ni hade en fortsatt trevlig fika =).

• Mamma Fia

Kenzie: Jag har tatuerat mig på ett ställe på trädgårdsgatan nere vid stan. Jag tycker hon är jätte bra och jag fick ett bra pris oxå. Har släkt som känner dom. Annars är lycky 7 oxå bra där har jag pircat mig =)

Stället heter:
    Black Dawn tatto.
    Trädgårdgatan 40
    602 24 Norrköping

Ingela - 011-143491/0704-660496

Roger - 0122-30553/0704-069435

Öppet tider är: Mån - Tors 14.00- 18.00
    Övrig tid tidbeställing på telefon

Detta står på mitt kort från dom, sen jag gjorde mina tatueringaroch det var ett tag sen. Men jag ska snart dit igen för jag vill göra flera =)

Hoppas att du hittar någon bra som du gillar

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7