Norrköpingstråden del 7
idag hade svullnaden gått ner efter att jag legat med benen i himmlen i stort sätt och haft kylomslag. sEdan var det dax att följa min kompis till tåget och den lilla promenaden tog helt slut på mig i värmen, kom hem med de där jätte fötterna igen och la mig direkt med högläge och massa kylomslag och efter några timmar gick det ner, nu har min man lindat mina fötter ordentligt så förhoppningsvis slipper jag mer svullnader idag ja förutom händerna då som svullnar på natten men det kan jag ta. E väl orolig att jag öka så snabbt i vikt nu i slutet men känner inte av nått så jag avaktar till måndag till bm om det inte blir värre. E ni fler som gick upp långsamt för att sedan öka massor i slutet?
imorgon blir det inga promenader för mig utan bara vila vila vila hur trist det än e och sen bara vatten och dricka och har jag tur kan jag kissa ut det värsta.... Det e jobbigt när man inte kan säga nej men nu har jag sagt till min man att från idag får han hjälpa mig att säga ifrån till alla aktiviteter.