Inlägg från: goldfish |Visa alla inlägg
  • goldfish

Norrköpingstråden del 7

Hej på er!

Flyttar till Norrköping till hösten och vet ingenting och känner ingen, så det känns vääääldigt skrämmande.
    Hoppas ni kanske kan lugna mig med att tala om att det är en trevlig stad, lätt att hitta och att det finns många trevliga människor.

Ser att det finns fler gravida här iallafall, jag ska ha vårt första i september.
    När ska ni andra ha?

• goldfish

Unsan!

Såg att det fanns en Norrköpingstråd och tänkte mig att det kanske var ett bra sätt att lära känna någon iaf

Gravidfika, finns det också eller är ni gravida allihopa?

De gånger jag kört genom Norrköping verkar jag bara se spårvagnar och polishuset (kör i panik) runt, runt!
    Tror aldrig jag varit i centrum av Norrköping, parkerade bilen i något p-hus vid ett stort köpcenter en gång och höll inte på att hitta bilen igen.
    Sen dess är jag misstänksam mot att det är lätt att hitta

Luul!

Då är vi nästan lika långt då, är det ditt första barn du väntar?

Vi har köpt en tomt i Östra Husby utanför Norrköping, fråga mig egentligen inte varför just där.
    Så snälla säg inte att det är stället Gud glömde nu, för snart börjar de bygga.
    Vet inte vilket område som ligger närmst i Norrköping, men jag borde ta reda på så jag vet hur jag ska ta mig till stan och var jag ska söka jobb.

Vore kul att hänga med på en fika någon dag, bor ju bara i Nyköping så det är ju inte så långt.

• goldfish

Älskade ängeln!

Hur var det att bo där?

• goldfish

Ja, det är inne i Östra Husby!
    Det är nog ett ganska nytt villaområde, för det var bara tomter och hus som höll på att byggas just på den återvändsgatan.
    Åt andra håller på gatan var det nyare hus.
    Ica-affären ser jag fram mot att handla i, för alla som man nämner östra husby för så säger de att ica-affären är så bra.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7