Norrköpingstråden del 7
Grattis Tindrande!!!
Grattis Tindrande!!!
1malle; Vilket sorgligt företag! Jag är verkligen ledsen att ni måste gå igenom allt det här. Hur är det med din sons arm idag?
Tur att han fått en mamma med en massa "djävlar anamma". You go girl !!!
Kramar
Jag också, om sex månader
Finns det någon form av sushi som man kan äta som gravid?
Kenzie; Tack för infon! Och sushi SKA ju vara fryst innan, helt färsk är den ju farlig för ALLA...
Med den här informationen vill jag gärna med och käka sushi, och du har rätt, sashimi med kräftstjärtar är underbart
Ni har övertygat mig. Mina vänner i Norrköping tycker inte om sushi så jag har ingen att gå och mumsa med. Hojta när det blir dags och jag kommer sättande i full fart
Jag kan äta sushi nästa vecka, OM det inte blir strålande sol för då ska jag nog åka ner till Öland en sväng.
Vart ligger Muffins och Choklad?
Goldfish, jag väntar också mitt första barn. Inte förrän i November dock...låååångt dit!
Hallå alla!
Det här kanske låter en smula puckat, men jag undrar över det här med babysim i Norrköping. Är det vansinnigt långa köer för att komma med på sånt? Jag har en väninna i Västerås och där var hon tvungen att anmäla sig och bebisen till bebissim redan när den låg i magen...detta låter lite galet. Kan det verkligen stämma?
Halloj alla! Jag funderar på om det finns någon gravidyoga i Norrköping. Någon som vet?